Gjest ulykkelig_forelsket93 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei hei! Jeg håper at noen kan gi sin mening eller råd angående situasjonen min (beklager skrivefeil, tastaturet er helt nuts ). Jeg har vært helt betatt av en gutt i 1 år nå. Vel, problemet er at han er 18 år og jeg er 15.. Jeg går ut av 10.klasse og han går ut av 3.videregående (han er russ). Vi er begge friluftsliv mennesker og går i speideren. Han er med å arrangerer diverse konkurranser og er veldig aktiv. Det er bare på disse turene jeg møter han. Han er utrolig snill og ikke hoven eller noe lignende. Søsteren hans går i min patrulje og hun har sagt/antydet at hun gjerne vil se oss sammen. Jeg har hatt flere ”øyeblikker” med han som jeg kaller det, husker første gangen jeg så han.. han kom bort, strøyk meg over ryggen og spurte om jeg var kald.. Kom meg egentlig over han (etter å ikke ha sett han på en stund), men så var jeg med på en tur litt før jul hvor vi var få mennesker i alder 14-20. Da blusset det opp igjen. Har hatt mange planer om å si det til han. Spørre om hjelp med matte o.lig får å få møte han, men ingen ting har blitt fullført. Han skal forresten inn i millitæret til høsten og skal vekk halve sommeren til et annet land. Er det noen som har noen meninger eller tips til meg? Setter pris på alle svar På forhånd takk! Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis du virkelig elsker han så burde du si det, hvis ikke kan det hende du angrer på at du ikke sa det for resten av livet.. Likte forresten delen om at han strøyk deg på ryggen Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Beste er nok at du forteller det til han ja, bedre å vite hva som skjer, enn at du skal gå rundt i all ettertid å lurt på hva som hadde skjedd hvis du hadde gjort det Lykke til =) Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I min krins pleier vi holde oss på ein 2-årsregel på kor langt vi går ned på alderen, men kan vel være annerledes hos deg. sjølv hadde eg ikkje blanda meg med folk som er såpass mykje yngre, men kan være han har andre ideer enn meg Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I min krins pleier vi holde oss på ein 2-årsregel på kor langt vi går ned på alderen, men kan vel være annerledes hos deg. sjølv hadde eg ikkje blanda meg med folk som er såpass mykje yngre, men kan være han har andre ideer enn meg 2-års regelen gjelder fra 20 år, iallefall for meg. De fleste jenter er forelsket i eldre gutter. Det går over etter hvert, skal du se. I de fleste tilfeller utnytter de eldre guttene denne forelskelsen. De later som om at de er forelsket i en, helt til at de får det de vil ha, nemlig sex. Alt du sitter igjen med er et knust hjerte. Lenke til kommentar
Gjest ulykkelig_forelsket93 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Selvom dette er en klassisk unnskyldning i sånne saker må jeg si det; Tror ikke han er den typen.. Takk for svar så langt! Lenke til kommentar
Loffer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Selvom dette er en klassisk unnskyldning i sånne saker må jeg si det; Tror ikke han er den typen.. Takk for svar så langt! Det sa dem alle. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Selvom dette er en klassisk unnskyldning i sånne saker må jeg si det; Tror ikke han er den typen.. Takk for svar så langt! Det sier alle jentene. Det viser bare hvor lett der er å lure yngre jenter. Han kan være sukkersøt mot deg, helt til at han får plukket blomsten din. Lenke til kommentar
Gjest ulykkelig_forelsket93 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er vel sånn i de fleste tilfellene.. men det jeg tenker mest på (hvis vi ser bort fra alderforskjellen) er om han vil være villig til i å gå inn i et forhold nå som han skal inn i millitæret? Vi har jo isåfall sommeren.. "Det er bedre å ha elsket, enn å ikke ha elsket i det hele tatt" Gjelder det i dette situasjonen? Lenke til kommentar
Loffer Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er vel sånn i de fleste tilfellene.. men det jeg tenker mest på (hvis vi ser bort fra alderforskjellen) er om han vil være villig til i å gå inn i et forhold nå som han skal inn i millitæret? Vi har jo isåfall sommeren.. "Det er bedre å ha elsket, enn å ikke ha elsket i det hele tatt" Gjelder det i dette situasjonen? Kommer an på situasjonen, men et nei faller meg mest naturlig inn her. Synes det er ugler i mosen her, men for all del, jeg skal ikke stoppe deg, du gjør som du vil. Men husk på nå da at du er 15, og han er 18-19, og hva sier det deg? Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Denne gutten er 18 år. Du kan være ganske sikker på at han vil ha sex med den han er sammen med, i dette tilfellet kanskje deg. Så, om du ikke vil hoppe til køys, så bør du kanskje tenke deg om. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ulykkelig_forelsket93 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Men husk på nå da at du er 15, og han er 18-19, og hva sier det deg? Jeg fyller 16 og han fyller 19. Sex er ikke noe jeg bekymrer meg for, det er mere det å si det og isåfall bli sittende igjen med et knust hjerte. Det jeg prøver å finne ut er hvor stor sjansen er for at han vil gå inn i et forhold med meg når han har så mye på gang i livet sitt(?) Lenke til kommentar
Loffer Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Men husk på nå da at du er 15, og han er 18-19, og hva sier det deg? Jeg fyller 16 og han fyller 19. Sex er ikke noe jeg bekymrer meg for, det er mere det å si det og isåfall bli sittende igjen med et knust hjerte. Det jeg prøver å finne ut er hvor stor sjansen er for at han vil gå inn i et forhold med meg når han har så mye på gang i livet sitt(?) Jo, så klart går det an. Deilig å ha en kjæreste å gå til, når man vil slappe av. Så lenge du ikke er en av de som ringer hver time, og sender meldinger hele tiden, da kan man bli litt smågal. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har en kompis som er 18 om et par måneder og dama er 93. Ser ikke problemet, bare tull å si at 18 åringer med yngre damer er griser. Kommer ann på hvor "moden" dama er da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kjenner en som er 16 som er sammen med en som er 25. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vi kjenner vel alle noen som har ganske stor aldersforskjell mellom hverandre, men har det utmerket sammen. Når det gjelder TS... Jeg kjenner ikke fyren, så jeg kan egentlig ikke si noe om det, men min erfaring med området er at eldre gutter sjeldnere enn mange tror går inn i forhold med yngre jenter kun for sex. Det kan funke bra, og det kan bli crash and burn. Mitt råd er å finne en situasjon eller en kontekst hvor du kan være alene med fyren, og GO FOR GOLD! Bedre å angre på noe du gjorde enn å angre på at du aldri turte. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 jeg ville venta til han var ferdig i militæret. mye kan forandre seg det året han er vekke, militæret er kjent for å forandre folk. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvis du virkelig elsker han så burde du si det, hvis ikke kan det hende du angrer på at du ikke sa det for resten av livet.. Likte forresten delen om at han strøyk deg på ryggen Don't tell it, show it . Lenke til kommentar
Gjest ulykkelig_forelsket93 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Don't tell it, show it . Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 gjør denne formelen: 18/2+7= 14.5! Det skal gå bra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå