cruelphotography Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen nye bilder fra meg; shoot jeg hadde for ett par uker siden =) http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at bilde skal legges inn som vedlegg, ikke linkes til fra ekstern server. Dette innlegget skal ikke kommenteres, evt. kommentarer tas på PM. Rapportér dette innlegget når bildet er lagt inn på nytt, så vil innlegget bli slettet av moderator. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Ikke en eneste kommentar uansett du kan jo like greit bare slette den =) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg synes bildene er pene jeg, men har egentlig ikke filla peiling på slike bilder til å kommentere dem. Men fortsett å legge ut bilder, jeg tror nok at mange har glede og inspirasjon av å se dem, selv om det ikke kommer så mye kommentarer. Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Likte farge bildet best da det viste hvor knall søt modellen faktisk er. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fallt mer for s/h bildet. Fin kontakt Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Etter å ha sett nærmere på bildene så kan jeg komme med en kommentar (god eller dårlig....) Synes også fargebildet er best, da jenta er penest på det bildet. På sort/hvitt bildet blir av en eller annen grunn munnen og øynene for dominerende. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Grunnen er vel at det er de områdene som er opplyst best og er i fokus, og ser nå ikke noe galt i det. Føler det blir mest personlige preferanser som avgjør hva som er best her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå