Samegerilja Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hei, gama Resident evil 5 nylig med min bror, og fant ikke ut om man kunne endre split-screenen til 50/50. Har en Flatskjerm 40", hørte at man ikke kan ha 50/50 fordi det ødelegger grafikken? Alt ble så smått når man spilte, kunne knapt se prikken på laseren (berettaen). Kan man endre til 50/50 på flatskjerm, og i tilfelle hvordan? Bare slett emnet, om det allerede er en diskusjon angående temaet. Gi meg link i såfall, fant ikke. Endret 13. mars 2009 av Samegerilja Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har en 32'' HD og det går kjempe fint for meg Men svar: Nei det går ikke ann. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe, men med 40" blir det unødvendig mye ledig plass også E jo litt synd at Sony/capcom ikke har tenkt lengere, i 2009 når sikkert 70% av konsolleiere har flatskjerm. Men uansett, takk for at du svarte. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) ser jo ikke mer når du har større skjerm.. men det man ser er jo større i fysisk størrelse.. Synest split-screen er noe møl.. testa army of two med split screen på min 46" som jeg sitter 2m i fra og det var vanvittig klaustrofobisk, ødelagte opplevelsen for meg Endret 16. mars 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Du får det jo ganske mye større faktisk. E jo bare to små rektangulære bokser. Waste med 40" om man ikke får utnytta størrelsen og kvaliteten. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg sitter 2 meter vekk fra TV'en min. Jeg syns det er greit nok som det er. Men kunne gjerne hatt alternativer som vertikalt/horizontalt. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har spilt Flere split screen spill på 32". Det går ganske bra det. Grunnen til at skjermsplitten ikke fyller hele skjermen er fordi det blir for tungt. Det er ille nok å kjøre så høyt detaljnivå for en spiller, men skal det være fullt kaos med zombier rundt hvert hjørne, kuleregn og eksplosjoner på to skjermer så blir det nok for mye for PS3en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå