Gjest guest Ü Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Yo, skal i 18-årsdag i morgen kveld, er 18 selv. Takket være facebook's eventsystem vet jeg at ei jente jeg er litt interessert i kommer, men kjenner henne ikke fra før. Tenkte jeg skulle prøve å bli kjent med henne kanskje. Vet jo åssen jeg blir kjent med folk, men. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gå opp å snakk med henne og ikke vær sjenert (de fleste jenter liker ikke sjenerte gutter). Det er nok det beste Lenke til kommentar
Gjest guest Ü Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tja, det er jo individuelt, har opplevd begge deler. Noen liker det ene, noen liker det andre. Men ja, å sjenke henne er kanskje ikke det lureste, DudeUlf. Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ring Rune Rudberg. Han har sikkert vært bortpå dama, og kjenner henne godt nok til å kunne gi deg en pekepin. Rune Rudberg har vært bortpå de fleste her i landet. Han er gud når det kommer til å sjekke damer. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sjenk henne! Dust! Ikke vær sånn'a. Men det handler jo bare om å havne i prat med henne. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Der har vi faen meg samme problemet! Skal og i bursdag på søndag der jeg skal treffe en jente som jeg fikk god kontakt med forrige gang jeg traff henne. Det var og i en bursdag. Med alkohol vel og merke. Og nå lurer jeg på hvordan jeg skal få like god kontakt med henne i edru tilstand, siden den edru versjonen av meg er elendig når det gjelder jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå