Gå til innhold

KVM-switch: USB (ikke PS/2)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en KVM-Switch noe lignende denne. Bare at den må ha USB-tilkobling i stedet for PS/2.

Aller helst burde den også ha DVI-tilkobling i stedet for VGA (men kan leve med VGA).

2P eller 4P, prisforskjell vil avgjøre. Trenger bare 2 nå, men koster det ikke for mye mer for 4P velger jeg den...

Dette er kun til privat bruk og den bør derfor ikke være for dyr (har ikke behov for det). Så +/- 1000 er liksom greit (selvom det ikke gjør noe om den er noe hundrelapper billigere ;) ). De enkle belkingreiene (som ikke er en ordentlig boks) har jeg prøvd uten særlig god erfaring. Så ønsker nå "en ordentlig firkanta boks".

Lyd er ikke nødvendig.

Noen som har noen tips?

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har god erfaring med Avocent KVM-bokser igjennom jobb. Har også dårlig erfaring med slike små enkle fra Belkin. ;)

Amentio har en Avocent med tilkobling til 2 PC-er, USB eller PS/2, her: SwitchView MM1 2-port KVM Switch

Dette er nesten den samme som vi bruker på jobb, bare at det er MM2 (4port)

Nå må jeg nesten også nevne at vi ikke bruker skjerm-switchingen, så hvor stabilt denne fungerer vet jeg faktisk ikke.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Hm, er egentlig den jeg linket til en 2port, eller er det en 4port?

Amentio har 2 produkter:

AVOCENT COMMUTATEUR KVM 4 PORT PS/2 USB AVEC HUB USB 1.1 AUDIO NS (4SVPUA10-202) - 1 075,- [860,- ekskl. mva]

AVOCENT COMMUTATEUR KVM 2 PORT PS/2 USB AVEC HUB USB 1.1 AUDIO IN (2SVPUA10-202) - 1 075,- [860,- ekskl. mva]

Men her har du også en DVI-modell:

AVOCENT COMMUTATEUR KVM 2 PORT USB W/ HUB USB 2.0 AUDIO DVI IN (2SVDVI10-202)

- 1 536,- [1 229,- ekskl. mva]

redigert: Sendte Amentio en mail nå om å få rettet opp i produktbeskrivelsene.

Jeg ser Amentio roter mellom 2port og 4port på flere av produktene sine. :ermm:

Redigert: Sendte Amentio en mail nå om å få rettet opp i produktbeskrivelsene.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...