Luchy Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I går prøvde jeg å oppgradere til windows 7 64-bit, men når jeg prøvde å formatere pc'en endte det bare opp med at når den va ferdig med all istallasjon så ble skjermen bare svart og ingenting skjedde. Etter det installerte jeg 32-bit, men jeg får ikke åpnet cd'en for 64-bit for å oppgradere. Jeg får denne bedskjeden: "The version of this file is not compatible with the Windows you're running. Check your computers system information to see wheter u need an x86 (32-bit) or x64 (64-bit) version of the program, and then contact the software publisher" Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du kan ikke starte installasjonen av 64bit windows 'inne i' 32 bits windows (mens du kjører 32bit windows). Sett inn win 7 64bit DVDen, restart PCen og boot fra den. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det var det jeg gjorde første gang, men som sagt så endte det bare med at når installasjonen var ferdig så ble bare skjermen svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå