Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppgradering NT server miljø til 2000 og Citrix XP

Anbefalte innlegg

Hei

På jobben så har vi et reint NT server miljø med Citrix Metaframe.

Vi skal starte igang med nye servere og Win2000 Server + Citrix XP.

Idet så leter jeg etter no dokumentasjoner, tips, "online hjelpebøker" ang prosedyren for oppgradering, med tanke på forhold med eksisterende PDC'er,BDC'r, fagprogrammer,kompatibilitet, osv gengerelt tips og triks.

Vi skal starte med planlegginga av utførelsen, men vi vil være godt forberedt på evnt feil eller mangler som kan oppstå, og hvis det finns noen generelt kjente "nei,nei ikke gjør det" ute å går så hadde det vært fint om noen har trykka sine rapporter om oppgraderinga på web.

Har googla meg nesten ihjel, men det jeg har funnet er så lite at ikke er no hjelp.

Mvh

boza

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann dere

Takk for svar.

Men fant akkurat noen bra linker til oppgraderinga, inkl noen Walktrough's, men det er selvfølgelig ikke bare å spasere igjennom dette, men litt i forkant hadde hjulpet.

Her er noen nyttige tips http://www.microsoft.com/technet/treeview/...ate/default.asp til dere også hvis dere trenger.

Men ser ikke bort ifra hvis vi kunne delt noen evnt problemer her på samme posten hvis ting og tang oppstår som kan være av nyttig info til andre :)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...