boza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei På jobben så har vi et reint NT server miljø med Citrix Metaframe. Vi skal starte igang med nye servere og Win2000 Server + Citrix XP. Idet så leter jeg etter no dokumentasjoner, tips, "online hjelpebøker" ang prosedyren for oppgradering, med tanke på forhold med eksisterende PDC'er,BDC'r, fagprogrammer,kompatibilitet, osv gengerelt tips og triks. Vi skal starte med planlegginga av utførelsen, men vi vil være godt forberedt på evnt feil eller mangler som kan oppstå, og hvis det finns noen generelt kjente "nei,nei ikke gjør det" ute å går så hadde det vært fint om noen har trykka sine rapporter om oppgraderinga på web. Har googla meg nesten ihjel, men det jeg har funnet er så lite at ikke er no hjelp. Mvh boza Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har du prøvd noen av disse : Citrix sine egne sider : www.citrix.com http://www.thethin.net/ Jobber selv med Windows 2000 Terminalservere og Metaframe 1.8 .... er i ferd med å oppgradere til Citrix XPe. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Microsoft har noen bøker om å oppgradere NT til 2000. Vi har planer om å gjøre det på jobb her og, men det er mye som må planlegges, og det må gjøres en helg. Lenke til kommentar
boza Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Heisann dere Takk for svar. Men fant akkurat noen bra linker til oppgraderinga, inkl noen Walktrough's, men det er selvfølgelig ikke bare å spasere igjennom dette, men litt i forkant hadde hjulpet. Her er noen nyttige tips http://www.microsoft.com/technet/treeview/...ate/default.asp til dere også hvis dere trenger. Men ser ikke bort ifra hvis vi kunne delt noen evnt problemer her på samme posten hvis ting og tang oppstår som kan være av nyttig info til andre ... Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Vi har ikke levert inn noe svar på dette anbudet, men jeg ble bare litt (proffesjonelt) nysgjerrig på når tildelingen var, og hvem det gikk til.... Nysjerrig hilsen fra Fredster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå