ch3650 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har fått hipcam, ir remote, screensaver og photographer 2.0 tilsendt på mobilpost... Problemet er at jeg ikke skjønner hvordan jeg får lastet ned til telefonen??? Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
soft Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Mener du e-post konto type [email protected] ?? Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Skjønte ikke helt hva du mente, men det er mobilpost fra telenor.... [email protected] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis du mottok e-posten rett på telefonen er det ikke mye du kan gjøre. Du er nødt å først laste den på PC-en, og så pakke ut alle .sis filene, og installere disse (eller sende de tilbake til mobilen). Filendelsen må være .sis for at det skal gå an å installere de. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Endelsene er .sis.... Er .sis det samme som cracket? Veit du hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 aha... .sis er det samme som installasjonsfilen (.exe) Få dem over på PC-en i stedet og installer dem fra den. Eller, hvis mulig, kopier dem til c:nokiainstalls på telefonen - og installer fra programbehandleren. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Du har ikke bare en url adresse da?? Jeg skjønte ikke en dr... av dette!!!.... Lenke til kommentar
soft Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ikke helt det samme men, er det mulig å flytte/mappe c:inbox til e: ? for å ta imot store filer Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hva mener du? du kan flytte inboxen til MMC ja... Det gjør du i meldingsinnstillingene. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Ingen som har wap adresse da? Dere må jo ha fått det fra et sted dere å.... Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Eller kansje noen kunne svare på det første jeg lurte på bare?? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 du mener det de har prøvd og forklare deg? bare få filene over på pc'en du... og så ta .sis filene over på mob.. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har prøv dette... Åpner de på pcen, sender de i mail til telefonen, trykker på vedlegg, last ned. Da kommer bare navnet på filen opp.... Hva gjør jeg feil? I det siste har det heller ike gått ann å logge inn på mobilpost fra telefonen.... Fra homme. no klare jeg ikke å åpne mailen... kommer bare dit jeg skal logge inn, jeg taster navn og passord og skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre.... Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
soft Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 har de samme problemene med online.no, kommer ikke in for å hente mail, kan sende. Har akkurat reformatert og satt opp til slik som de var, (trodde jeg ) Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Lurer på om det bare går an å skrive inn URL adressen......? På pcen står det: adresse URL Skal jeg skrive inn alt som står der eller bare det som står etter URL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå