stoff3r Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 hei. når jeg har koblet til min TV så blir min hovedmonitor satt til nummer "2" i screen resolution menyen, dette blir den i catalyst control center også, det samme skjer om jeg bytter om på kontaktene de er plugget i. Det er ikke egentlig et problem men det plager meg, spesielt hvis for eksempel jeg har spilt et dataspill med TV-en tilkoblet, også krasjer spillet, da vil TV-en bli satt som primær-monitor og startlinjen og alle vinduene forsvinner over på TV-en min, som jeg ikke ser herifra :/ 1: så er det noen måte å bytte tallet eller rekkefølgen på skjermene? jeg mistenker at det er pga oppløsningen at min tv (1280x720 panasonic px80) blir satt som nummer 1, mens min samsung monitor har mye høyere oppløsning og blir da nummer 2. 2: er det noen måte å deaktivere den sekundære monitoren uten å trekke ut kabelen fysisk? jeg har fått det til iblandt ved å unchecke "enable" i catalyst control center, men det fungerer 1/50 ganger og jeg aner ikke hva jeg gjør feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå