Juden Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hei, kan dere anbefale noe gladmusikk? Musikk som frisker opp humøret. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Weird Al Yankovic - Weasel Stomping Day Everyone has had more sex than me Queen - Don't stop me now Lyst på mer? =P Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Hååkan Hellström! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Popium, Pogo Pops og The Margarets. The Kooks kan også anbefales. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Blir glad av å høre på det jeg syns er bra jeg : p Men hm. Hva med sangene av Sputnik fra Rikets Røst? "Høy på bernaise", "Kongen av Kultur-Norge" og "Fuck deg" : D det er bra saker! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Tuller du, Tullut? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Kid Rock - All Summer Long Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) The Go! Team får alltid meg til å smile. Link til sangen "Get it Together" (Videoen er fra et spill) - [ Endret 1. august 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
AndRaWn Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 The Raconteurs Lenke til kommentar
Juden Skrevet 2. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Weird Al Yankovic - Weasel Stomping DayEveryone has had more sex than me Queen - Don't stop me now Lyst på mer? =P ja takk Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 Alt av Matias Tellez! Jeg klarer ikke å unnge å le eller smile når jeg hører på han Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hei, kan dere anbefale noe gladmusikk? Musikk som frisker opp humøret. Kunne vell gjerne ha vært litt meir presis. Finnes jo "gladmusikk" i alle sjangrar som fra techno, til hiphop, til rock osv. Foresten, The Beatles ville eg sei er ganske "gladmusikk" til tider. Endret 4. august 2008 av xersess Lenke til kommentar
Ro-ska111 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Hei, kan dere anbefale noe gladmusikk? Musikk som frisker opp humøret. Sangen Hope i albume The Human Equation av Ayreon er en sang som setter alle i godt humør. Kan anbefale hele albume et av verdensbeste album i mine øyne. Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hei, kan dere anbefale noe gladmusikk? Musikk som frisker opp humøret. Vet jo ikke hva slags type musikk du liker, men jeg vil anbefale albumet "London Calling" av The Clash. Skikkelig gladplate, blir alltid i godt humør når jeg setter på den. Ellers så funker jo bestandig Beatles, som nevnt tidligere her i tråden. Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Mika - Love Today Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 De har kanskje ikke et eksploderende-positivt budskap, men jeg blir i godt humør av disse: Adya Classic - Alle Yasunori Mitsuda - Chrono Cross OSV - Another Marbule Bob Sinclair - World Hold On Elton John - Can You Feel The Love Tonight U2 - How To Dismantle An Atomic Bomb - City Of Blinding Lights Final Fantasy - 08 ((Ukjent Album...)) - The Man With The Machine Gun Final Tantasy 8 - Fisherman's Horizon ((Drømmende <3!)) Final Fanatsy - ((Enda en Ukjent)) - Melodies Of Life Jamiroqual - Corner Of The Earth Jamiroqual - Love Foolosophy Jamiroqual - Virtual Insanty Jamiroqual - You Give Me Something Mighty Dub Katz - Let The Drums Speak Kajiura Yuki feat. Itou Eri - Optimistic Queen - Don't Stop Me Now Final Fanatsy - Nobuo Usematsu - Terra Isj! Det er så mange sanger som gjør meg glade, men er noen av de JEG liker! :> ~~yaaay~~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå