Thatssomebaadnews Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Heisann! Hva kan gjøres utseendemessig med en 2006 mod Audi A6? Vises kanskje ikke på bildene, men er proft sota hele veien rundt 35% mener jeg det var. På bildene er det vinterfelgene som står på.. Sommerfelgene er helt nye TSW-felger på 245/40-18 dekk, så de skal ikke byttes. Hva kan ellers gjøres utseendemessig? Tenker på små inngrep, vil ikke overstyle. Satser på en "clean" look Takk for svar. Mod. anm: Store bilder lagt i spoler Endret 13. mars 2009 av Patience Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Med en gang du begynner med nye lys eller fangere så har du ødelagt den diskré stylingen, så hold deg unna. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe! Har tenkt litt på at det faktisk kunne vært stilig med xenon i sprederne.. 6000K kanskje? Men da må noe gjøres med parklysene også, for og matche! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Om du skal ha det cleant bør du jo i hvert fall ta bort ting, ikke legge til ting. Ville begynt med å fjerne skiltrammer og S-line (?) merket i grillen. Og muligens Audiringene bak om du føler for det. Er litt begrenset hva man kan gjøre som ahpadt sier... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe! Har tenkt litt på at det faktisk kunne vært stilig med xenon i sprederne.. 6000K kanskje? Men da må noe gjøres med parklysene også, for og matche! Er glad du bor såpass nord. Da blir heldigvis ikke jeg blendet av lysene dine. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Når du kjører midt på dagen, blender ikke sprederne. Vil ikke fjerne Audi-ringene, da blir det FOR tomt.. De må nesten være der, syntes jeg Og S-line merket må også være der! Er vel ikke så mye og gjøre, som dere sier.. Endret 13. mars 2009 av S.Larsen Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg ville ha satt på xenon i tåke/kurve og fjernlys! Ellers så må du beholde ringene bak, for det blir veeldig tomt uten.. Nå har ikke jeg sett om det er noe veldig stor forskjell på 06 og 08, men her er link til en 08 som har fått fjerna ringene bak og det må jeg si var direkte ufint! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2080756#bilder Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Xenon vurderes sterkt, ja! Men hva kan gjøres med parklysene da, sånn at de matcher? Finnes det xenonlook-parklyspærer? Alu speilhus tror jeg ikke kler bilen så godt, mtp. fargen. Kler sorte biler veldig godt, men vet ikke med grå bil.. Ellers takk for forslag, kom med flere! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du får nok xenonlook i parklys ja. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Enig med deg i at det for det meste er sorte biler som kler alu speilhus! Men er vel egentlig ikke så mye mer å gjøre med bilen hvis den skal være clean.. - Senk - Sote/Tone vinduer - 18/19" felger - Xenon Er vel egentlig det som passer denne bilen best syntes jeg da! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg ville heller brukt pengene på å betale ned heftelsene i bilen Men hva med å sette inn facelift lyktene foran da? Med led-lys! Endret 15. mars 2009 av DSG Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Er da ingen heftelser, bortsett fra ett heftig lån Facelift lyktene tror jeg ikke kler bilen.. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 S6-grill blir nok pent. Da uten S6-merket, selvfølgelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er ikke understellet på A6 sinnsykt stivt allerede? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Godt mulig, men den hadde kledd å være lavere. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Heisann! Takk for svar. S6 grill hadde kanskje gjort seg, ja! Hvor kan man få tak i det? Tror ikke den blir senka. Er S-line understell som er nokså stivt, ja. Og originalt senka, husker ikke hvor mye. Den er egentlig veldig lav, bare vistes ikke på bildet pga bakken jeg sto parkert i Kan få tatt bedre bilder senere. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mener S-line er 20mm lavere enn normalt, var iallefall det på forrige generasjon A4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå