Sagnet Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Trenger ny ekstern harddisk til min Mac. Den bør ha Firewire 800 og ikke noen andre behov for strømforsyning. Hvilke av disse to er det beste valget: Western Digital Passport Studio T 500 GB Seagate Freeagent Go For Mac 500 GB Er det noen vesentlige forskjeller på de to? Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 hovedsaklig så er det jo 2 forskjellige merker, så ja det er ein del forsjell på de to, støy, levetid osv... *google er din venn* Lenke til kommentar
b00n Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Western bråker og er ryktet ustabil. Har allerede en FreeAgent 500gb selv, hatt den i ett par år. Stille og jobber bra, aldri noen problemer. Seagate hadde blitt mitt valg. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 har selv hat WD, det bråker en del ja, men det var ein intern hd.. men er no stort sett samme driten Lenke til kommentar
Anv Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 har selv hat WD, det bråker en del ja, men det var ein intern hd.. men er no stort sett samme driten WD Passport bråker ikke i det hele tatt! Har mange av disse og har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nye WD 2,5" er helt fine. 3,5" 500GB er kjent for å ha problemer, men det er hovesaklig bare den størrelsen som er pil råten. Alle harddiskprodusenter har dårlige modeller en gang i blandt. Selv har jeg bare gode erfaringer med WD. (OBS, mybook 3,5" spinner ned når den står inaktiv, og kan få hele systemet til å henge i flere sekunder når den spinner opp igjen, så den egner seg ikke til aktiv bruk som ekstern disk, men er veldig fin til å ta backup og sette på hylla, og så flytte tilbake filer når du trenger de). Lenke til kommentar
Sagnet Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Takk for responsen! En Seagate er bestilt, mest på grunn av designet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå