epicmeg Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er 16 år gammel. selvfølgelig myye eldre mentalt. Nå kan jeg nesten ikke vente med å se alle disse denne påstanden. TROLL ? Hjelper lite å ha "høy" mental alder uten erfaringer. Ro-ro til fiskeskjær :!: Hvem har lært deg at man må ha erfaringer i gode kjæresteforhold for å ha høy mental alder ? Jeg er sikker på at det er ikke mange som er 16 år og har vært i et forhold med fysisk og psykisk mishandling, mest tragiske skilsmisse du kan tenke deg og en psykopat som far. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hvem har lært deg at man må ha erfaringer i gode kjæresteforholdfor å ha høy mental alder ? Jeg er sikker på at det er ikke mange som er 16 år og har vært i et forhold med fysisk og psykisk mishandling, mest tragiske skilsmisse du kan tenke deg og en psykopat som far. Det er veldig synd at du har måttet oppleve dette, men jeg synes likevell ikke du virker merkbart mer moden enn en gjennomsnittlig sekstenåring. (jah, look who's talking :b) Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Hvem har lært deg at man må ha erfaringer i gode kjæresteforholdfor å ha høy mental alder ? Jeg er sikker på at det er ikke mange som er 16 år og har vært i et forhold med fysisk og psykisk mishandling, mest tragiske skilsmisse du kan tenke deg og en psykopat som far. Det er veldig synd at du har måttet oppleve dette, men jeg synes likevell ikke du virker merkbart mer moden enn en gjennomsnittlig sekstenåring. (jah, look who's talking :b) Jeg respekterer at du/dere synes det Man blir ikke spesielt godt kjent ut av en slik tråd heller, så Lenke til kommentar
kristiania Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 jeg tror at det finnes en gutt der ute som er sånn, men jeg tviler på at du finner han :!: det finnes nok mange som er nesten sånn, men akkurat sånn er det nok ikke mange av Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er det et problem at denne gutten du ser etter spiller WoW?? eller mener du at du ikke ser etter en WoW nerd?? Det er jo fullt mulig å spille WoW og være med de man spiller med uten å være en WoW nerd. Og forresten så mente alle som diskuterte gramatikken at det heter your - din/ditt og you're - du er. Så derfor lurer jeg på hvilken skole DU gikk på. Så går det heller ikke ann å skrive youre. Enten må du fjerne en "e" eller legge til en apostrof eller hva det nå heter. Men det vil jo påvirke ordets betydning så det kommer jo helt ann på setningen det brukes i. I det tilfelle må du legge til det tegnet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg respekterer at du/dere synes det Man blir ikke spesielt godt kjent ut av en slik tråd heller, så Men man snapper opp visse tendenser, og de tendensene roper ikke akkurat gammel og klok. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det jeg lurer på er om det er noensom er snill, har empati og som ville ha gjort alt for å gjøre kjæresten sin lykkelig. Jeg har alltid møtt kvinner med høflighet og respekt. Jeg er en god, empatisk lytter. ...og jeg er kronisk singel - go figure. Unødvendig å påpeke, forhåpentligvis, men dette er ikke å anse som et fremstøt. Denne tråden gir meg forresten utslett. bar setning. Tillatt å bruke i en signatur? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Denne tråden gir meg forresten utslett. bar setning. Tillatt å bruke i en signatur? Hehe, takk! Du kan bruke det som et sitat Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du er 16-17 år, du er faktisk kjekk eller har et bra utseende, du har sunne interesser, som da at du har en fritidsaktivitet du er med på osv. Du bryr deg om andre mennesker, lettere sagt føler empati,du er ikke en fullstendig nerd men du bryr deg om skolen. Man kan snakke med deg om ting utenom skolen, venner og sex. Du liker dype samtaler om livet. du bryr deg om jenta du er sammen med, og du vil at hun skal være lykkelig. Du blir ikke sjalu på henne, og du straffer hun ikke eller blir sur om hun er med eller snakker og tuller med guttevenner. Man kan stole hundre prosent på deg. Du er ikke blandt taperne, ikke at jeg mener statusen skal ha så mye å si, men du henger ikke med WOW-gjengen eller sitter alene med 3 venner hvert friminutt. 20 år ups ... kjekk = personlige meninger, jeg har fått gode kommentarer fra folk jeg ikke kjente på gata midt på dagen (så de var ikke beruset) holder det tror du ? Jeg trener ikke nå lenger da, men er fortsatt flinkere en andre på klær. Sunne interesser tja Jeg må gå litt på vei til blindern. Alle bryr seg om andre mennesker, man skal jo utnyte alle resurser Hva betyr egentlig empati ? Jeg er ikke fullstendig skole nerd men brydde meg nok til å fortsette oppover i systemet. Alle kan snakke om alt, det er ikke alle som er så flinke til det da. Med meg så ville du snakket lite om venner og sex siden jeg er virgin with no friends. Vi kunne sikkert snakket om skole men på mye høyere nivå en du er vant med. Jeg liker dype samtaler hater alle de overfaldiske smalltalk barna som ikke har intelekt til å tenke gjennom sin personlighet, men bare kopierer samfunnet rundt seg blindt uten spørsmål. Jeg har store krav for å bli sammen med noen. Hadde ivertfall, begynner å bli litt mer desperat nå :s men regner med at jeg ville ha brydd meg om den jeg valgte og sørget for hennes lykke såklart da den er koblet til min egen. Jeg blir ikke så fort sjalu nei. Blir ikke sur om dama sosialiserer nei. Du finner ikke mer ærlig kar som du kan stole på en meg, det er derfor jeg ikke eier venner alle hater en ærlig kar, løgn er grunnfjellet i sosialisering. En 100% ærlig person fins ikke btw det er en umulighet og kan ikke eksistere. Jeg definerer vinnerne som meg selv så neida jeg er ikke i taper gjengen ^^ slutta med wow noen år siden, var nr 4 i verden på et av aspektene ved spillet før jeg slutta. Alle de som sa de passet med alle de kriteriene du lista løy for seg selv. Dette er forventet menneskelig adferd. Akurat som at du skrøt av dine harde fortid. Man vil se seg selv i positivt lys. Når noe defineres som positivt definerer du deg slik med en gang Du kommer aldri til å finne den totale tilfredstilelse i et menneske, det er alltid ulikheter, dårlig og gode stunder, man skifter kriterirer, er man helt fornøyd finner man noe å klage over etterhvert. Den personen du beskriver fins det flere av hvis man tolker ordleggingen din litt snilt. Egentlig trenger du nok bare å finne en person som har de samme interesser og meninger om deg så er du i mål. Du ingår nok noen kompromiser etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg er 16 år gammel. selvfølgelig myye eldre mentalt.Nå kan jeg nesten ikke vente med å se alle disse denne påstanden. TROLL ? Hjelper lite å ha "høy" mental alder uten erfaringer. Ro-ro til fiskeskjær :!: Hvem har lært deg at man må ha erfaringer i gode kjæresteforholdfor å ha høy mental alder ? Jeg er sikker på at det er ikke mange som er 16 år og har vært i et forhold med fysisk og psykisk mishandling, mest tragiske skilsmisse du kan tenke deg og en psykopat som far. Det er nok flere enn det du tror. Forresten, heter nok sosiopat nå psykopat er visst ikke navnet på diagnosen lenger, ettersom psykopat ofte ble mistolket, brukt som skjellsuttrykk osv. *pirke pirke * Ingen som har lært meg det, men hva hjelp i er det med "høy mental alder" om du ikke har erfaringene som tilsier den høye mentale alderen? Tror selv at den høye mentale alder kommer av visdom og erfaringer, ikke bare visdom å ikke bare erfaringer. Erfaringer er forresten et tøyelig begrep. Ps. ikke bryt quotene med mindre du klarer å lappe dem ihop igjen er du snill, blir så mye pes for meg :!: Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ingen som har lært meg det, men hva hjelp i er det med "høy mental alder" om du ikke har erfaringene som tilsier den høye mentale alderen? Tror selv at den høye mentale alder kommer av visdom og erfaringer, ikke bare visdom å ikke bare erfaringer. Sry men høy mental alder beskriver jo akurat dette da. Om du sier at du har høy mental alder påpeker du at du er på høyere nivå en fjortisvennene dine. Dette krever erfaring som er det samme som visdom og inteligens. jeg tipper du misstolket utrykket her altså. Endret 15. mars 2009 av -LE- Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Og for å støtte Martine litt her; Å proklamere sin egen visdom pleier som oftest å indikere det stikk motsatte Gjett hvorfor jeg relativt ofte sier jeg er dum og sjeldent sier jeg er smart. ^^ Jeg har ikke noe nytt å si til trådstarter. Det meste har blitt sagt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Diskusjon på person istedenfor sak er fjernet fra tråden. Ellers vil en grundigere gjennomgang av sidene før komme i løpet av dagen, har folk oppført seg som idioter bør man forberede seg på reaksjoner. Tråd stenges før gjennomføringen av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg