Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes en slik gutt ?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å miste håpet om at en slik gutt som jeg nå skal beskrive finnes. Kanskje det bare er dårlig

med gutter der omkring jeg bor, jeg vet ikke. Ikke begynn å kveruler og omformuler spørsmålet mitt,

bare svar på det. :)

Du er 16-17 år, du er faktisk kjekk eller har et bra utseende, du har sunne interesser, som da at du har en fritidsaktivitet du er med på osv. Du bryr deg om andre mennesker, lettere sagt føler empati,

du er ikke en fullstendig nerd men du bryr deg om skolen. Man kan snakke med deg om ting utenom skolen,

venner og sex. Du liker dype samtaler om livet. du bryr deg om jenta du er sammen med, og du vil

at hun skal være lykkelig. Du blir ikke sjalu på henne, og du straffer hun ikke eller blir sur om hun

er med eller snakker og tuller med guttevenner. Man kan stole hundre prosent på deg.

Du er ikke blandt taperne, ikke at jeg mener statusen skal ha så mye å si, men du henger ikke med WOW-gjengen

eller sitter alene med 3 venner hvert friminutt.

Dette er ikke en livspartnersøknad. jeg lurer bare.

Dette hørtes ut som en jente istedet. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å miste håpet om at en slik gutt som jeg nå skal beskrive finnes. Kanskje det bare er dårlig

med gutter der omkring jeg bor, jeg vet ikke. Ikke begynn å kveruler og omformuler spørsmålet mitt,

bare svar på det. :)

Du er 16-17 år, du er faktisk kjekk eller har et bra utseende, du har sunne interesser, som da at du har en fritidsaktivitet du er med på osv. Du bryr deg om andre mennesker, lettere sagt føler empati,

du er ikke en fullstendig nerd men du bryr deg om skolen. Man kan snakke med deg om ting utenom skolen,

venner og sex. Du liker dype samtaler om livet. du bryr deg om jenta du er sammen med, og du vil

at hun skal være lykkelig. Du blir ikke sjalu på henne, og du straffer hun ikke eller blir sur om hun

er med eller snakker og tuller med guttevenner. Man kan stole hundre prosent på deg.

Du er ikke blandt taperne, ikke at jeg mener statusen skal ha så mye å si, men du henger ikke med WOW-gjengen

Dette er ikke en livspartnersøknad. jeg lurer bare.

greit nok,men da har gjerne guttene krav tilbake som du må følge.

få venner er vel ikke noe dårlig. bedre med 3 gode venner enn 30 wellwishers eller hva?

hva har du,trådstarter å vise til?

uansett så har du meg;)jeg er riktig nok litt eldre enn det du referer til.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Jeg har 23 stykker i kjelleren min, men de er noen år eldre, så det er vel ingen vits å prøve å selge noen av dem til deg.

har du gravd dem ned eller? :ohmy:

Kanskje, kanskje ikke. Kanskje de bor i et eget lite samfunn under låven, eller kanskje jeg har dem i hvert sitt bur? Hvem vet?

Denne tråden gir meg forresten utslett.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke er ute etter å finne

en slik gutt akkurat nå, jeg er heller ikke ute etter å finne en

med hundre venner!

LES HELE TRÅDEN FØR DERE SKRIVER NOE !!!!!!!!!!

Jeg har forklart det med venner, som dere alle misforstår, og

jeg har sagt jeg ikke leter etter en slik gutt, jeg lurer

bare på om slike finnes

Lenke til kommentar
Helt sikker, epicmeg?

Ja, det er jeg.

Tror neppe jeg skal starte en ny tråd noen gang her inne på Diskusjon.no

siden så få bare kritiserer spørsmålet, og ikke svarer.

jeg sa noen få, ikke alle.

Vær så snill, vreng på dette også.

Det er faktisk 8,43 som har svart på spørsmålet mitt!

er ikke det nok, kanskje ?

unnskyldmeg :roll:

Lenke til kommentar
Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke er ute etter å finne

en slik gutt akkurat nå, jeg er heller ikke ute etter å finne en

med hundre venner!

LES HELE TRÅDEN FØR DERE SKRIVER NOE !!!!!!!!!!

Jeg har forklart det med venner, som dere alle misforstår, og

jeg har sagt jeg ikke leter etter en slik gutt, jeg lurer

bare på om slike finnes

Nei, de finnes ikke! det finnes noen stakkarer som tror de er slik, men det er bare mangel på selvinnsikt og for stor grad av konformitet.

Lenke til kommentar
[...]sitter alene med 3 venner hvert friminutt.[...]

Mulig jeg har misforstått konseptet med 'alene', men hvis man sitter med 3 venner er man vel ikke alene ? hvor mange venner må man sitte med for ikke å være alene ?

Jeg skal forklare deg. La oss si vi har en enstøing, da, som sitter

med 3 venner. Og det gjør han hver dag, og det har han gjort helt siden

8. klasse, og la oss nå si man går 1. eller 2. vg. Da tror jeg nok de

fleste begynner å se på enstøingen og de 3 vennene som en person.

- Derfor alene.

mulig jeg har en annen tankegang enn dere, men det var det jeg mente :)

Lenke til kommentar

- Derfor alene.

mulig jeg har en annen tankegang enn dere, men det var det jeg mente :)

Hva om disse fire menneskene har det kjempekult sammen, har ikke det noen betydning overhodet?

Lenke til kommentar

- Derfor alene.

:nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
TAPERGRENSE PÅ 3 VENNER ?

jeg mente det ikke slik, jeg mente sånn generellt at du må kunne ha

litt sosiale antenner, og ikke sitte med de samme 2 eller 3, eller 4,

om det gjør deg fornøyd, kanskje 5, helt fra 8. klasse til du går

ut av videregående !

For en utrolig teit ting å si. Hva har sosiale antenner med vennekrets å gjøre? Man kan da ha ekstremt gode sosiale egenskaper, uten å ville være venn med halve skolen.

Bra sagt :love:

Hei, epic! :)

Da jeg var 16 år og gikk i 2. klasse på VGS, så oppfylte jeg nok de fleste av dine kriterier: Empatisk, dypsindig og samfunnsengasjert. Jeg ville definitift brydd meg om jenta jeg drømte om å bli sammen med, og ville bestrevd meg på å gjøre henne lykkelig. 100% til å stole på, ikke den sjalu typen. Skoleflink og smart. Foraktet og foraktet av "the in-crowd" (på min skole: skilinja, med jente-gutter som vrikket rundt i Frank Shorter og ynket seg over at de hadde gått opp 500g i jula...) men hadde et par gode venner jeg sikkert ble sett med titt og ofte.

Jeg kan likevel se et par grunner til at en som deg aldri ville oppdaget meg:

1) Jeg var ikke spesielt kjekk eller muskulløs. Jeg har i voksen alder sett bilder av meg selv sammenlignet med klassekameratene og skjønt at jeg var like god som alle andre, med unntak av kjekkasene med stor K, men den gangen trodde jeg at jeg var stygg. Og med selvtilliten på sjekkefronten ganske lavt så er det en gang sånn at andre har en tendens til å se deg slik du ser deg selv, ihvertfall på det området. Kombinasjonen sjenanse og mobbing på ungdomsskolen hadde satt sitt preg. Kona mi insisterer på at jeg er "good looking", nå som da, men jeg klarer ikke helt å tro på det. Fortsatt.

2) Stemplet som nerd. Antakeligvis fordi jeg ikke fant så mye jeg kunne snakke med mine jevnaldrende om, da de stort sett var opptatt av helt uvesentlige ting. Da er det bedre å i det minste finne en felles interesse jeg kunne snakke med noen få om, og ta et "dypdykk" der. I mitt tilfelle ble det feltet data - altså ble jeg "datanerd".

Jeg tror rett og slett du må begynne å tenke "out of the box". Kanskje han litt sjenerte gutten som ikke virker så veldig attraktiv som sex-objekt ved første øyekast viser seg å være en eksotisk sommerfugl pakket inn i en kokong? (Sorry for den klisjeen men kunne ikke finne på noe bedre i farten.) Kanskje det er nettopp han som kan komme med dypsindige filosofier, politiske betraktninger, morsomme historier osv. Kanskje han er til å stole på, nettopp fordi han ikke har så mange venner, kanskje bare 2,5. Men at de vennskapene faktisk betyr noe. Hvem vet om han skifter ham på soverommet og blir et villdyr?

Mitt råd til deg, dersom du vil oppleveve noe dypt og fint med en gutt: Snakk med flere, og ikke døm for fort etter det ytre. så klart har utseende noe å si, for all del, men de kjekkeste/peneste/kuleste er for ettertraktet til at de må anstrenge seg for å vinne din gunst.

Kast på bålet de dumme kriteriene dine om så og så mange venner, "ikke en taper" - hva du enn legger i det osv. Hvem vet hva du kan finne i en mann bare du pakker han opp? ;)

Foruten om TheMartine sine post jeg har quotet lengre oppe, er vel dette den beste posten i hele tråden.

hvor gammel er du epicmeg?

Jeg er 16 år gammel. selvfølgelig myye eldre mentalt.

Nå kan jeg nesten ikke vente med å se alle disse denne påstanden.

TROLL ? :ph34r:

Hjelper lite å ha "høy" mental alder uten erfaringer.

Ro-ro til fiskeskjær :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...