epicmeg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg synes dette spørsmålet ble bare misforstått av veldig mange her inne, jeg var ute etter ett ja eller nei, og det var litt for mye forlangt. Jeg er helt ny her, så jeg vet ikke om det er mulig å slette tråder man selv har startet, men jeg har for meg selv avsluttet denne. Veldig slitsomt når man spør om et spørsmål, og det mesteparten, ikke alle, gjør er å kritisere, misforstå, noe som ikke er såå galt, og kommentere spørsmålet. Jeg orker ikke å prøve å motbevise noen av dere eller forklare dere noe som helt lenger. Det er helt umulig. Det er tross alt Diskusjon.no, men jeg ser ingen vits i å diskutere med så stae og bedrevitende mennesker Sett igang! Kritiser!!!!! Endret 14. mars 2009 av epicmeg Lenke til kommentar
Capria Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva er det med alle å slenge frem krav for tiden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva er det med alle å slenge frem krav for tiden?Det er på grunn av voldelige dataspill. Akkurat på samme måte som skyteepisoden i Tyskland er det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 "Faktisk kjekk eller bra utseende" blir jeg for objektiv til å svare på, men jeg matcha kravene dine ganske bra. Ikke at du er god nok for meg da, så da er det vel ikke noe håp allikevel. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror da det finnes noen sånne rundt om kring (inkludert meg selv ) Bare husk at du ikke må sette altfor høye krav Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Om du også er rundt 16-17 har du ikke veldig dårlig tid på å finne den rette da. Men det finnes sikkert, så du får ha lykke til Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 dette er ingen krav! jeg bare ser etter om det finnes slike gutter et sted. de finnes ikkke der jeg bor, ihvertfall Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) HAHA! :!: Faen, jeg godt lo nå. I en alder av 16-17år? Vet jeg ikke dekka store deler av kravene på den tiden. Kjenner vel ikke noen andre som ville gjort det heller egentlig. Edit: Kom et par innlegg i mellom, men jeg lo litt av det siste også, så de går bra. Føler denne tråden kommer til å bli bra. Om moderatorene lar den leve sitt eget liv en stund da. Endret 13. mars 2009 av dePt Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det finnes, men de vil sikkert ikke ha overfladiske jenter Virker nesten som det er en spermdonor du er ute etter. Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Unnskyld meg men leser dere ikke nøye nok ? Jeg spurte bare etter om det var mulig å finne slike gutter, om de finnes i denne verden?! jeg spurte ikkke om de ville være sammen med meg, eller om de ville bli min seddonorpartner! slutt å kritiser, bare svar på spørsmålet og kos deg videre Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) "Faktisk kjekk eller bra utseende" blir jeg for objektiv til å svare på, men jeg matcha kravene dine ganske bra. Ikke at du er god nok for meg da, så da er det vel ikke noe håp allikevel. That sum word flippin' rite there. --------- Listen din var bås. (Dobbeltbetydning, woho.) Endret 13. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Grix Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Min oppfatning er at man som oftest må velge mellom "nerdene og taperne" og "bad-boys" Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er det noe gale med å "sitte alene med 3 venner hvert friminutt"? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tre venner er nok i minste laget. Jeg husker ikke hvor grensa går, men er det ikke ved fem eller noe? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tre venner er nok i minste laget. Jeg husker ikke hvor grensa går, men er det ikke ved fem eller noe? 5.5, mener jeg å huske at gjennomsnittet lå på. Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 HAHAHHAHAHAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 så morsomme dere er 10,5 er det rette svaret. nå kan dere svare på mittt spørsmål. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hva vil du ha, et ja eller et nei? Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 jeg vil ha det svaret du mener er rett. om jeg hadde visst hva du skulle svare, hadde jeg ikke lagt ut noen tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg