AnQ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei ! Vi er ein gjeng med studenter som kjeder oss veldig fortiden på internatet , vi har gått tom for ideer til å gjøre her. I begynnelsen av året så var det nokså heftig her med ca 300 000-400 000 kr i hærverk Gutte-internatet har fellesdusj med fellesdo også (noen ideer?) Mange muligheter for å komme seg inn på rom her og på jente-internatet. Jente-internatet har egen dusj på romme. Vi har nesten ikkje grenser for hva vi ikkje tørr. Så ver så snill å del ideane dine Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) homse sex? evt slutte å gjøre hærverk. vi er tøffe skader for 300k - 400k jada. hva med å heller hoste et stort party I gymsalen? Endret 27. mars 2009 av Rulator Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det på 300k var ikkje den store dealen , vi knuste bare noen lys og fant ut etterpå at de va veldig dyre lys :S menne , dette er ein kristen skule , alkohol er utelukket. evt. Sex og... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Så skaff dere noen baller, og skaff dere noe alkohol og slå dere løs. "Vi har nesten ikkje grenser for hva vi ikkje tørr." Kristenskole... lol Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Brannslokningsapparat er kule leketøy. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 1. Lag eit alter til satan på rommet deires og ha skremmande seremoniar kvar kveld. 2. Tips ein av dei mest kristne lærarane anonymt. 3. ????? 4. PROFIT Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Vi har prøvd de og gjør de enda . menne det går jo ann å finne på ting uten alkohol. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke tilfeldigvis snakk om Kvitseid VGS vel ? Særdeles merkelig sted å legge en kristen skole, for det er ÅPENBART et sted Gud har glemt Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) vestborg vgs @ Stranda, Møre og romsdal right? Endret 13. mars 2009 av Rulator Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det på 300k var ikkje den store dealen , vi knuste bare noen lys og fant ut etterpå at de va veldig dyre lys :S menne , dette er ein kristen skule , alkohol er utelukket. evt. Sex og... Regler er til for å brytes though. Også håper jeg ikke at du vurderte homse sex xP Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det på 300k var ikkje den store dealen , vi knuste bare noen lys og fant ut etterpå at de va veldig dyre lys :S menne , dette er ein kristen skule , alkohol er utelukket. evt. Sex og... Regler er til for å brytes though. Også håper jeg ikke at du vurderte homse sex xP Skal love deg eg ikkje vurderte det... den dagen eg skal vurdere de , kommer ikkje. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det på 300k var ikkje den store dealen , vi knuste bare noen lys og fant ut etterpå at de va veldig dyre lys :S menne , dette er ein kristen skule , alkohol er utelukket. evt. Sex og... Regler er til for å brytes though. Også håper jeg ikke at du vurderte homse sex xP Skal love deg eg ikkje vurderte det... den dagen eg skal vurdere de , kommer ikkje. bra, men Vestborg vgs? Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det på 300k var ikkje den store dealen , vi knuste bare noen lys og fant ut etterpå at de va veldig dyre lys :S menne , dette er ein kristen skule , alkohol er utelukket. evt. Sex og... Regler er til for å brytes though. Også håper jeg ikke at du vurderte homse sex xP Skal love deg eg ikkje vurderte det... den dagen eg skal vurdere de , kommer ikkje. bra, men Vestborg vgs? Vi er på ein skule i rogaland. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) aok, men selv om det er en kristen skole. Mye å finne på holder et ess ved party jeg ass:) Endret 13. mars 2009 av Rulator Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Ser ikkje så surt på det , men det er hvor vansklig det er. Lærerane er til og med imot dansing fordi det er "ståans sex".... Sykt strengt her angående drikking og sånt. Men kan fort skje det blir fest her^^ Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jada går ann å arrangere alkoholfri fest (lommelerke påbudt) Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 jada går ann å arrangere alkoholfri fest (lommelerke påbudt) Jaja , selvfølgelig , trenger jo ikkje rus for å være sosiale:) Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvilken skole er det du går på? Tryggheim? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jada går ann å arrangere alkoholfri fest (lommelerke påbudt) Jaja , selvfølgelig , trenger jo ikkje rus for å være sosiale:) det stemmer. Lommelerke påbudt, var en joke though. Som sagt temafest et eller annet kan være fun. De som drikker må få lov til det enkelt å greit:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå