CAT-scan Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Selvfølgelig er de ikke ensbetydende. Du skjønner tydeligvis forskjellen selv. Øker du «litern» om du heller mer melk i et glass? Høyner du «celciusen» da du varmer opp noe? Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bra test, og fin ytelse på dette, men fortsatt en god del back min P22240 3Dmark på GTX 295 + core i7 med 24/7 opsett. Har en i7 nok muskler til å få det beste ut av dette kortet på stock? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Det er jo en i7 920 @ stock som er brukt i testene, så det vil jeg absolutt si. Endret 14. mars 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, men jeg ser at testen er kjørt med "Core i7 920 @ stock", da lurte jeg på om en liten overklokk kunne få det beste ut av et slikt kort? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Da jeg ikke har funnet noen spesifike spill o.l. som er CPU-begrenset (fleste ligger i drivere, faktisk) så tror jeg ikke en moderat overklokk på CPU vil gjøre mye forksjell. Klart at du vil se saftigere tall om du cruiser på 4 GHz, noe høyere minimum-FPS-tall tror jeg også du vil se. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvorfor brukes Crysis som benchmark egentlig? Har jo rykte på seg for å være utrolig dårlig optimalisert. Ville tro at det finnes bedre spill å ta utgangspunkt, da 1 fps på crysis kan utgjøre mye større hopp på "lettere" spill. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 De ryktene stammer vel stort sett bare fra folk med for stor e-penis som tror at systemet de eier klarer å dra alt det skulle være av grafisk storhet i 60 FPS. Crysis var ikke akkurat knall på multi-GPU da det kom ut, men da det gjelder single, så tror jeg det i stor grad handler om folk som ikke klarer å innse at Crysis er et helvettes monster å klare å kjøre som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå