Aetius Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Som bilindustrien har gjort i årevis har nå også Nikon laget en konseptmodell. Les mer Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Betjenings venlighet på slike kameraer + blender åpning + kvalitet++pris Disse tinga blir ofte sett på av folk som vill ha slike kameraer til fritidsbruk både til vanns og lad Lenke til kommentar
Fredrik Gløckner Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg synes det er dumt at ipod (eller hva det heter nå for tiden) har blitt et designforbilde for så mange saker. Hvorfor skal vi ha et kamera som er formet som et såpestykke? Det ser jo pent ut, men det ville vært bedre om det var designet for å bli brukt. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvordan blir det å holde? Spørsmålet som også ble stilt om banankontrollen til PS3. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe, den siste videoen var litt skrudd... Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Hvordan blir det å holde? Spørsmålet som også ble stilt om banankontrollen til PS3. Å du har prøvd å sitte å tatt bilder med kastevind og skarpe bølger og i tilleg noe på henda på grunn av kulde.- Jeg lurer siden du sammenligner det med kontrol til playstation Endret 19. mars 2009 av Gapatrosten Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Å du har prøvd å sitte å tatt bilder med kastevind og skarpe bølger og i tilleg noe på henda på grunn av kulde.-Så ut som du hadde både kastevind og skarpe bølger der ;-) Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Å du har prøvd å sitte å tatt bilder med kastevind og skarpe bølger og i tilleg noe på henda på grunn av kulde.-Så ut som du hadde både kastevind og skarpe bølger der ;-) Dette må bli bedre da siden du har sånn skepsis Endret 19. mars 2009 av Gapatrosten Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ta en titt i denne forums innlega her så ser man hva kamera kan brukes til er ikke alt som heter stilbilder http://www.padleforbundet.no/forum/index.php?topic=3732.0 Endret 13. mars 2009 av Gapatrosten Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dette må bli bedre da siden du har sånn skepsisDer snakker vi :-) Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det ser ut som et overvåkningskamera av den typen som fastmonteres. Edit: Det er en grunn til at kamera ser ut som de gjør. Nye konsept er spennende, men dette betyr nok i dette tilfellet også brudd med funksjonalitet. Personlig synes jeg knappene har stort forbedringspotensiale, men dem har man altså ikke gjort et stort poeng ut av. Her er det jo bare å glemme bruk itrukket hansker. Små membranbaserte knapper er kanskje bra for vanntetthet og designfrihet, men det tar seg desto dårligere ut i bruk. Endret 15. mars 2009 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette må bli bedre da siden du har sånn skepsisDer snakker vi :-) Ka med snikk snakk kosen oplev du storhavet og fotografering. jeg vet kosen det æ å sitt i ei lita farkost i god sjø men andre mener de vet det utenå ha prøvd.Klart ein fiskbåt kan bli lita den med Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ser jo bare helt glimrende ut! Og designet er jo også meget praktisk! Ett slikt såpestykke passer jo perfekt i lommen! S. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg synes det er dumt at ipod (eller hva det heter nå for tiden) har blitt et designforbilde for så mange saker. Hvorfor skal vi ha et kamera som er formet som et såpestykke? Det ser jo pent ut, men det ville vært bedre om det var designet for å bli brukt. iPod? Fantastisk at du klarer å trekke den sammenligningen. Noe fargelikhet med iPod touch er vel strengt tatt det eneste de har til felles. Regner med det er den du tenker på, for den ligner jo overhodet ikke på iPod shuffle, nano eller classic. Eller nano har litt buet form forsåvidt, så hvis man slår sammen iPod touch og nano, gjør den litt feitere og litt breiere forså og dele den i to.. ja da snakker vi likhet! Grenser jo til plagiat det her... -- Er det bare meg eller mangler kameraet blitz? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tror det siktes til form over funksjon. En felle det er lett å gå i når designet blir såpass eneveldig. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Med fuksjon fraværende og form som ser kul ut er det ikke sikert de får med seg en større bredde av kjøpere som vil ha bruksvenelig og ikke disign som det som er viktig. Måtte bare ta med dette blde og da det ble litt voldsomt Endret 19. mars 2009 av Gapatrosten Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ganske stilreint kamera, matcher dressjakka , men som andre har nevn så virker den ikke så veldig god å holde. Ja, Phax, jeg trur den mangler blitz Nei, når jeg ser nå så har den i det minste en blitzknapp.. Endret 22. mars 2009 av Alastor Hva du driter i kan du holde for deg selv når meningen går på person. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det er en konseptmodell. Hvor mange konseptmodeller av biler ser så syke ut som de som vises frem? (svar: ikke mange). Designen vil tones ned så fort de vurderer det for produksjon, plain'n simple. Endret 19. mars 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Epp Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg synes det er dumt at ipod (eller hva det heter nå for tiden) har blitt et designforbilde for så mange saker. Hvorfor skal vi ha et kamera som er formet som et såpestykke? Det ser jo pent ut, men det ville vært bedre om det var designet for å bli brukt. Ser ikke ut som noe Apple møl. Ligner med på Cowon S9 syns jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg