Gå til innhold

Forslag til ny telefon med alt? :-)


Anbefalte innlegg

Heysann! :-)

 

Jeg vil veldig gjerne at når jeg kjøper en mobil, så skal den være god og ha det meste, helst alt :-)

Sist jeg kjøpte en mobil, var da Nokia N95 8GB kom ut, og angrer overhodet ikke på dette :-) Jeg syntes da at touch ikke virket veldig fristende siden det var så ungt.

 

Jeg ser nå etter en ny mobil :-) Tenker at jeg skal kjøpe den i sommer, da jeg dimmer omtrent ved denne tiden :-) Med andre ord er det heller ingen prisbegrensning ^^,

 

Jeg vil ikke høre noe om Iphone :-P Det er nemlig ikke noe bra alternativ :-)

Jeg tenker selv på Nokia N97, da det for meg virker som om den virkelig har alt. Touch og fulltastatur, bra kamera, sannsynligvis enda bedre MP3-spiller enn N95en min, masse, masse minne, nyeste Symbian og egentlig alt :-)

Men jeg er fremdeles skeptisk siden jeg har hørt rykter om at Nokias første Tube hadde en ganske dårlig touch-løsning, og lurer på om dette vil henge igjen, siden det er samme operativsystemet.

Så nå sitter jeg her og lurer på hvilke alternativer jeg har i Juli. Og om det finnes noen mobiler som kan være enda bedre alternativer til denne mobilen? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du har jo både Nokia N85 og N86 :)

Ikke minst kommer Sony Ericsson med Idou, som er verdt å ta en titt på! Ulempen er at den ikke har 3,5 mm lydutgang.

Fra Samsung har vi I8510 Innov8 som holder sg meget bra, og er en super telefon. HTC Touch HD er også super, og har alt det iPhone ikke har :p

 

Er bare å se i prisguiden, finnes masse spennende high-end-modeller der :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for gode tips :-) Etter hva som er blitt foreslått her, ser jeg at jeg virkelig håper N97 har en god trykkskjerm-løsning :-)

Men bortsett ifra Idou er det bare modeller som kom ut i fjor, kommer det ingen andre konkurrenter til disse, eller erstatning for disse innen Juli? :-)

 

Og jeg håper på å kunne prøve litt i butikkene, ja, men da må jeg sannsynligvis vente enda lenger...

 

Men slik jeg ser det, kan I8510 være aktuell, og HTC Touch HD også :-) Men jeg trodde at HTC kom ut med en bedre versjon iløpet av ikke så lang tid, var dette feil?

Idou ville vært aktuell om jeg ikke hadde vært så skeptisk til det vanvittige MP-løpet som ikke har noe for seg som alle sier.. Jeg har ikke utrolig mye peiling på kamera, men slik jeg har forstått det, er 12MP god nok grunn til å la være å kjøpe den, sammen med at den da ikke har 3,5mm jack... Det er trist :-P

 

Forresten, noen som vet om Nokia velger å sette inn den bildebrikken som de har i den nye 8MP N86(om jeg husker riktig), siden den egentlig var beregnet til en 5MP-brikke? Og om den kommer med Nokia Maps 3.0, siden det er lansert nå?

Hvor stor er sannsynligheten for at de legger inn de tingene som kommer nå, liksom? Slik som denne bildebrikken og andre ting som kan komme, som ikke bare er FW og SW? Altså HW :-P

 

Tusen takk for gode svar! :-)

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

Takk for at du sa ifra, det var jeg strengt tatt ikke klar over, men når jeg tenker over det har jeg aldri hørt noe positivt om HTC sine kameraer, og ikke sett noen anmeldelser hvor de trekker fram kamera heller.. Da utgår HTC også, sitter igjen med N86 og N97 som klare favoritter :-) Nokia stiller bra i toppsjiktet ^^ Jeg tror Idou blir for lenge å vente, men hvis de skulle finne på å overraske med å slippe den tidlig andre halvdel, er det jo en sjanse for at jeg tar meg tid til å vente :-)

Det er forresten godt å høre at mitt forrige valg var så bra som jeg følte det var ^^ Og jeg er helt enig :-) Grunnen til at jeg vil bytte er fordi den nå begynner å bli veldig slitt :-P

Men jeg liker forresten designet og ekslusivitetsfølelsen ved å ha en N97 framfor en N86, da.

Jeg er fremdeles veldig åpen for nye forslag, gjerne av noe som ikke er Nokia xD He he :-)

Lenke til kommentar

På min jobb kan alle uten om 1-linje få valgtfritt jobbtelefon og folk flest velger N95 8GB ellers så er det noen som velger HTC Diamond pga utseende (sef. damene på jobben).

Ca 4 personer har valgt N96 og utrolig nok er alle N96 til reperasjon etter noen uker.

Selv kikket jeg lenge etter en telefon som jeg kunne skille meg ut på jobben, det holdt på å bli C905, men skjermen var bare 2.4", dårlig videoopptak, treg internettsurfing og i tillegg så er det visst en klagetråd på forumet om at høytaler lett kan sprenges, men til slutt ble det som alle andre mine kollegaer en N95 8GB pga:

 

- 2.8" Skjerm

- Masse teknologi

- Tar utmerket bilde og video

- 8GB minne

- Flott utseende

- Wifi

- God på epost og internett

- GPS

- God på mp3 og radio med jack utgang

Endret av Duqe
Lenke til kommentar

Beskrivelsen din høres akkurat ut som meg. Har også en N95 8gb som jeg snart skal bytte ut (litt vemodig selvsagt) og føler meg klar for touch dersom den har knapper i tillegg :)

 

Det blir nok en N97 på meg så den ville jeg tatt en nærmere titt på når den kommer. Tror ikke det er noen fare for at touchdelen blir den samme som 5800

 

Her er par nye touch "features" som ikke finnes på 5800:

http://www.youtube.com/watch?v=8L1_GBLNo2w

Lenke til kommentar

Kan vel ikke komme utenom Sony E sin W995 heller?

Så n86 - n97 - w995 - En del spennende modeller fra samsung.....

 

Innov8 er nevnt, den er å anbefale,ellers dropper jeg glatt htc sine telefoner og jeg gikk fra x1 til Prada 2 som faktisk var helt hærlig i kombinasjon med Prada klokka, desverre restartet begge ekemplarene jeg fikk seg selv hele tiden så jeg har leverte dem tilbake.

 

I vente på at noe skal skje havna jeg på en N85 som jeg trodde skulle være en midlertidig dønn kjedelig telefon,men bortsett fra typisk nokia plast så har denne lille saken overaska meg enormt(positivt)

Den har alt inkl en flott skjerm(noe nokia ikke er kjent for)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Hmmmm.... Pomegranate var eid! :-D Hehe ^^ Det er den grønne til Nokia også, som kan bøyes og bendes på og styr :-P

 

Merkelig at ingen har nevnt OmniaHD før! :-O Den likte jeg virkelig! ^^ Så nå er den med i kampen om min neste mobil ^^ Den virker helt konge, men det gjør også både N97 og N86 8MP, da :-) Hehe :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...