Mala Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hei. har tenkt og kjøpe meg ett nytt hovudkort, og eg har funnet dette kortet fra MSI :MSI K7N2 DELTA-L socket a, kortet er vistnok helt nytt og koster bare 1024 kr på komplett. er det noen som har erfaringer med dette kortet? eller fraråder meg i å kjøpe d? har også tenkt på å kjøpe en AMD Athlon XP 2400 + 2 ghz 266 mhz bus, noen som har noen innvendinger? takker for alle svar Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis du er usikker, hvorfor ikke heller kjøpe et kort som har fått mye bra kritikk: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hei. har tenkt og kjøpe meg ett nytt hovudkort, og eg har funnet dette kortet fra MSI :MSI K7N2 DELTA-L socket a, kortet er vistnok helt nytt og koster bare 1024 kr på komplett. er det noen som har erfaringer med dette kortet? eller fraråder meg i å kjøpe d? har også tenkt på å kjøpe en AMD Athlon XP 2400 + 2 ghz 266 mhz bus, noen som har noen innvendinger? takker for alle svar Kjører selv forige modell K7N2G-L, er kjempefornøyd raskt og greit hovedkort...lett å overklokke med. Vil anbefale deg å kjøpe en AMD XP 2500+ Barton CPU...mer for pengene, samt anbefaler jeg å kjøpe 2 minnebrikker. Merker ganske bra forskjell i 3DMark2001SE med 1 enkel brikke og 2 minnebrikker i dual ddr. Kjører selv 2*512MB ..... koster jo ikke så mye med RAM i dag. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvis du er usikker, hvorfor ikke heller kjøpe et kort som har fått mye brakritikk: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Meget bra jort dette. Ser ikke noen grunn til å velge K7N2 DELTA-L i steden for NF7-S. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 thanx folks. skal revurdere, men har fått mange anbefalinger på msi kortet også Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hadde kjøpt meg et Asus A7N8X eller kansje Epox 8RDA+ Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kjører selv forige modell K7N2G-L, er kjempefornøyd raskt og greit hovedkort...lett å overklokke med. Vil anbefale deg å kjøpe en AMD XP 2500+ Barton CPU...mer for pengene, samt anbefaler jeg å kjøpe 2 minnebrikker. Merker ganske bra forskjell i 3DMark2001SE med 1 enkel brikke og 2 minnebrikker i dual ddr. Kjører selv 2*512MB ..... koster jo ikke så mye med RAM i dag. Lett å overklokke med? Er det kommet nytt fra MSI som egner seg til OC?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå