Gå til innhold

Hvilken telefon har desidert best kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i alle fall Samsung Innov8, og kunne ikke vært mer fornøyd! Kameraet er vanvittig godt (til å være mobilkamera) og videokameraet er også god kvalitet på.

Men så har ikke jeg testet N82 heller da. Men du vil nok ikke bli misfornøyd med Innov8 :)

Lenke til kommentar

jeg vil nå si at om du skal ha et godt kamera på en telefon går du for enten c905, eller innov8. disse er best på kamera, jeg hadde glatt bytta ut kompaktkameraet mitt mot en av disse. Hvis du skal ha en telefon til å ringe, sende sms og ta bilder, ville jeg gått for c905 på bakrunn av at innov8'en er så mye dyrere :)

Lenke til kommentar

Innov8 har nok den beste bildekvaliteten i dagslys. Så c905 og n82 på delt andre. Når lyser begynner å bli dårligere derimot vil Innov8 bli rundpult av både c905 og n82 siden de har ordentlig blitz, mens Innov8 bare har en stygg leke-led blitz.

Skal du ha en mobil med godt kamera overalt, gå for C905 eller n82. Av disse to igjen ville jeg valgt n82, fordi den har grusomt mye bedre videoopptaker enn c905, den er bedre specca, og den er over en tusenlapp billigere.

Lenke til kommentar

Ble LG KF750 Secret. Er enig i at den er både treig og har forferdelige touch-taster, men er da ihvertfall delvis fornøyd. Byggekvaliteten er den beste jeg har vært borti. Den er på delt 1.plass med E71. Utrolig søt telefon. Til SMS, ringing og som kamera(mine bruksområder) er den helt utmerket. Den er langt ifra perfekt, men verdt 799 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...