Windoge Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gode nyheter for de som ønsker en demo av Codemasters kommende spill, Operation Flashpoint: Dragon Rise. http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=340343 Jeg vil tippe dette betyr at demoen blir å komme en gang i april eller mai. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis de klarer å gi meg samme følelsen som jeg satt igjen med etter å ha spillt demoen til det originale Operation Flashpoint 1985 så har de gjort en stor, STOR bragd. Men jeg tviler. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Etter sniktittene å dømme har de klart nettopp dette. Leste akkurat scans fra PC Gamer UK og OXM sine sniktitter, samt en del andre på nett, og alle konstanterer at spillet holder sine "gamle bragd". Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Først og fremst må jeg si at Dragon rising kommer fra helt andre utviklere enn de som lagde operation flashpoint 1. De egentlige utviklerne driver selv med sin egen oppfølger til Operation flashpoint, Arma 2. Jeg er spesielt interessert I våpensystemene til kjøretøy og Javelin launcher og lignende i Dragon rising, siden akkurat denne delen er litt forenklet og lagt opp til moddere for å gjøres hardcore i Armed Assault. Blir spennende å se om Dragon rising vil ha disse systemene som Codemasters har lovet. Kommer nok til å kjøpe begge spillene, med mindre en av dem ikke når opp på realisme siden. Endret 14. mars 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå