Gå til innhold

Kommentarer til side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig, så likte jeg ikke siden. Det var ikke bra design, og bildene funket ikke. Det var også veldig lite tekst på forsiden, og den var litt kjedelig. Skrift størrelsen på The gathering bildene var alt for stor. Fiks dette så kanskje du får en bra side.

Lenke til kommentar

Jeg syns siden var ganske så kjedelig, får vel spørre (igjen) hvor er "designet"? Tingen med din side var at innholdet(!) var bra syns jeg. Morsomt å lese om TG etc... Du har klart å få i stand den vanskeligste delen, nå mangler du bare designet. Skift font, og prøv å ha lik font på alle sidene. Sleng inn litt mer grafikk (ikke hva som helst heller!) og prøv å skap en bra balanse mellom innholdet (som er der) og designet. Logoen var kanskje litt for skarp, bruk de samme fargene overalt så for du lagd en "identitet" på en måte. Personlig så likte jeg ikke menyen heller ikke at siden er satt opp i frames...men men det er jo ditt valg ikke sant?

Terningkast: 3

Lenke til kommentar

synest menyen var stillige, men selve siden var littegrann kjedelig!

Men den gjesteboka var rett og slett så "nybegynner" at jeg holdt på å spy. Putt linken i menyen hvertfall.

Har du php, cgi eller asp kan du ta turen innom Hotscripts og lete etter en gjestebok der. Mange fine og lette gjestebøker som du kan laste ned.

Form den etter din egen side, så blir det bra!

Lenke til kommentar

Skjønner at jeg må sette meg grundig inn i design for å få en brukbar side.Dette er bare et første uttkast som jeg kommer til endre bektraktelig. Skal ta et år med følkehøyskole og data og håper å lære mye der.Tar dette som konstruktiv kritikk og vil jobbe med forbedringer så følg med!(Trygve Rønningen, nei det er ikke meg) :D

Lenke til kommentar

Folkehøgskule ja.. Det er et godt valg.

Jeg gikk på folkehøgskule i fjor, og det var utrulig morsomt.

Lærte mye om html, og webdesign.

Det var faktisk der jeg begynnte å interessere meg for webdesign og sånt!

Jeg gjekk på Rauma FHS i Molde.

De hadde en kjempe kul webdesigner der som var skikkelig flink ( www.medie.net )

Hvor hadde du tenkt å gå da.. ?

Lenke til kommentar
kutt ut frames, og lær deg tables. lag thumbnails av bilder, ikke bare bruk store bilder med height/width i thumbnail-størrelse.

tables dvs tabeller!?

Jeg har basert min hjemmeside på frames. Har tenkt å bygge siden opp på ny med å bruke tabeller. På den måten så blir siden bedre tilpasset forskjellige oppløsninger. Ikke sant?

Lenke til kommentar
kutt ut frames, og lær deg tables. lag thumbnails av bilder, ikke bare bruk store bilder med height/width i thumbnail-størrelse.

tables dvs tabeller!?

Jeg har basert min hjemmeside på frames. Har tenkt å bygge siden opp på ny med å bruke tabeller. På den måten så blir siden bedre tilpasset forskjellige oppløsninger. Ikke sant?

Ja, korrekt!

Frames burde du fjerne asap!

Lenke til kommentar
Det skal stor dyktighet til for at dere på 'Webdesign' forumet her, skal like et design.

Jeg synes siden var bra jeg!  :yes:  :woot:

Takk for det!(mumle.....hvertfall noen som er fornøyd...mumle mumle.)

Hehe.. vi her inne har en tildens te å stille veldig høye krav.

Ikke noe personlig! Hehe...

Men siden du ikke er noen profesjonell webdesigner synest at siden var bra jeg!

Kanskje bedre enn noen av mine 3 første sider. (Y) :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...