Gå til innhold

Nero Media Home og PS3 avspilling av ISO filer

Gjest Slettet+7891234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+7891234

Det har vært noe diskusjon om dette.

Jeg har installert trial versjonen av Nero Media Home for å sjekke den ut. PS3 plukker den greit opp og spiller divx og mp3 uten problemer.

Det jeg sliter med er å få den til å spille ISO (Samme problemet som med WMC Arrg ..) filer.

Utifra dokumentasjonen så ser det ikke ut som om den skal støtte ISO filer heller men tenkte kansje det finnes en løsning for dette ?.

Utpakkedet ISO filer (VOB filer er det vel de heter) fungerer heller ikke godt.

Noen som har en løsning på dette eller som vet om en tråd som har diskutert og konkludert før ?

Har hørt rykter om / lest om et program som heter ORB. Kjenner det ikke men kansje det er løsningen ?

Hadde håpt å få en løsning på dette uten å måtte koble til laptopen for hver gang.

Takk for svar.

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg bare prøvd å spille av vanlige AVI filer og av den typen på min PS3, men ORB er vel noe fra Winamp eller i hvertfall samarbeidspartnere. Sjekk ut her: https://winamp.orb.com/orb/html/login.html

Lurer du på hvordan du bruker ORB så spør ^^

Forøvrig ga Google-søket mange treff: http://www.google.no/search?hl=no&q=PS...3%B8k&meta= og jeg sjekket noen sider og fant ut at den ikke ville spill *.VOB filer. Men du kan jo prøve å konvertere filmen på en eller annen måte med: AutoGK

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891234

Takk for det, men kom ikke så mye lengre. Konvertering av ISO filene er ikke aktuelt.

Er det noen løsning på ISO problemet ? Kan noen kjente Media Center (eller addon til noen kjente) gjøre ISO filer (eller sømløs spilling av VOB) tilgjennelig for avspillingh via PS3 (eller WMC kansje).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...