Larsenio Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Hei, lenge siden jeg har postet bilder nå. Føles det som iallefall! Her er et bilde jeg tok for noen dager siden. Liker dette selv, pga åpenbare grunner. 25 uker og noen dager for å være eksakt Bildet er ikke ment å være et portrett, mer et bilde å kunne ha som tilbakeblikk om noen uker, måneder og år. Det jeg ville ha i fokus er i fokus. Og brukte med vilje stor blender.. Men er dette borte vekk rent teknisk? Og er det bra? EXIF: 1/20 sek lukker f/4.5 43mm brennvidde Pef-filen (Raw) er bittelitt oppskarpet og lagt farger på. Fikk ikke kortere lukkertid pga ikke spesielt lyssterkt objektiv + at jeg hater blitzen på kameraet Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Ah, naturen går sin gang :o) Så hyggelig da, og spennende! Dette er jo et personlig og flott bilde. Jeg tenker litt forskjellig om navnespørsmålet; kanskje er det finere seinere å ha et med tekst som f.eks. "hvem er du?", men det har jo ingen ting med vurderingen av bildet. Det tekniske er helt greit, men det er ikke for dets tekniske kvaliteter at et godt bilde blir godt. Jeg liker dette godt! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2009 Kaian, takk for dine kommentarer:) Ja det er en spennende tid, og jo det blir jo et personlig bilde. Skrev denne teksten på magen hennes pga sterke indisier på at det blir dette navnet Men takk for kommentaren iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå