Douglas Quaid Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Eg har fått i oppgåve med kommunen/Vox å utarbeide eit kursopplegg som skal brukast på tilsette i kommunen som har lite eller ingen kunnskap innan bruk av internett. Eg lagar ein presentasjon som eg skal gå gjennom med kursdeltakarane i tillegg til eit oppgåvesett dei kan arbeide med etter gjennomgangen. Det hadde difor vore flott med tips om kva de meiner ein person som ikkje har brukt internett før bør vete om. Det eg sjølv meiner eg bør ha med er: - Sjekke at brannmur og antivirusprogram fungerer - Lære å bruke Internet Explorer 6.0 - Leggje til bokmerke - Setje startside - Lære å søkje - Ta i bruk Windows Live (hovudsakleg e-post) - Nettvett - Gje ei oversikt over nyttige lenkjer (Nyhende, oppslagsverk, offentlege sider, lokalt) Kva meir meiner de eg bør ha med? Tek òg gjerne imot tips til oppgåver eg kan bruke. Eg skal i alle fall ha nokre oppgåver som går på søkjing, men kunne kanskje trengt litt andre typar oppgåver for å variere litt. Kvart kurs varer 6 timar (fordelt på to kveldar), so eg treng ei bra stor mengd. Ingen innspel er for dumme. Det er heilt sikkert mykje openbart som eg ikkje har tenkt på. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kanskje en bit på begynnelsen om hvordan internett fungerer. Ikke noen tekniske utredninger, men mer av typen: Du sitter på denne maskinen som er tilkoblet internett. Det er også alle disse andre maskinene. Derfor kan du hente ting fra de andre maskinene. Lag noen figurer og kall en maskin for vg.no og en maskin for nav.no osv. Vil tro det å innføre en slik figur på begynnelsen vil kunne lette feks forklaringen av hva en brannmur er og hvorfor man trenger den. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror det ville være greit å lære dem IE7 også, siden grensesnittet er endel anderledes, og standard i Vista, og at IE6 gradvis vil 'fases ut'. Ellers vil jeg si pungtene 'lære seg å søke' og 'nettvett' er viktig. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ja det burde eg nesten snakke litt om kva internett er. Kommunen vil av ein eller annan grunn ikkje oppdatere til IE7, so det vil vere IE6 vi bruker under kurset. Eg kan sjølvsagt vise dei IE7 på projektoren frå mi eiga maskin. Takk for tips. Endret 13. mars 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dem vil ikke bruke IE7, men har åpent for Windows Live? Tror du bør ta en prat med dem ang. sikkerhetsprioritering Du bør lære dem følgende - Avslutte hengende prosesser - Oppdatere Antivirus, samt kjøre windows update - Hvordan gjenkjenne phishing, luresider, og popups man ikke skal trykke på - Feilsøke nettverkstilkoblingen Lenke til kommentar
Andreas0 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vise dem programmer som CrapCleaner? Det er veldig mange ved min skole som sliter med at "pc-en ikke virker" fordi den er full av gamle filer osv.. Jeg tror it-avdelingen kunne vært spart for mye spørsmål med dette her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er internett kurs ikke datamaskin kurs ^^ Lenke til kommentar
Andreas0 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har de ikke brukt internett så har de neppe brukt datamaskin... eller? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Han kan jo flette det inn under cookies. "You must have turned on cookies to view this site". Massevis av cookies som lagres på pc'en under internettsurfing, og greit å få fjernet de regelmessig med CCleaner. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Han kan jo flette det inn under cookies. "You must have turned on cookies to view this site". Massevis av cookies som lagres på pc'en under internettsurfing, og greit å få fjernet de regelmessig med CCleaner. Enig i den =) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Har de ikke brukt internett så har de neppe brukt datamaskin... eller? Eg har hatt både Windows, Word og Excel-kurs med dei same personane (rundt 100 av dei 600 som jobbar i kommunen). I starten kunne dei fleste so og seie ingenting, men framgangen er utruleg god! Eg kan forresten nemne at vi bruker tynnklientar, so installering av programvare er ikkje aktuelt. Antivirus og brannmur får dei heller ikkje tilgang til, so det må eg berre vise dei frå mi eiga maskin. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Han kan jo flette det inn under cookies. "You must have turned on cookies to view this site". Massevis av cookies som lagres på pc'en under internettsurfing, og greit å få fjernet de regelmessig med CCleaner. Vel, cookies er ikke skadelig for PC-en. Det eneste de kan misbrukes til er å kartlegge dine surfe-vaner. In general, a tracking cookie is not dangerous. They may potentially infringe upon the host's privacy, but they are easily removed. A tracking cookie cannot cause any system instability. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvordan kan disse personene fungere i jobb uten datakunnskaper? Er det kommunearbeidere innen vei og vedlikehold? I Norge ansetter vi ikke folk som kan ting, vi bruker milliarder på å lære opp de som allerede er der......... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Deltakarane arbeidar hovudsakleg innan pleie og omsorg, men der har òg vore ein del barnehagearbeidarar på kurs. Hugs at dei aller fleste som har vore med er over 50 år gamle, so dei er med andre ord ikkje nytilsette. Eg er ferdig med alle kursa i denne omgang, men det vert truleg starta opp att fleire til hausten sidan behovet er so stort som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå