abene Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mozilla har nå lagt ut en ny og raskere betaversjon av Firefox. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kjempebra! Denne har jeg ventet på en stund! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg kjører Windows 7 med beta 2 helt fint, men denne nekter å kjøre. Når jeg åpner firefox crasher det innen ca et sekund. Har prøvd compatibility mode etc. Endret 13. mars 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Disse knappene har dukket opp etter jeg oppgraderte fra 3.0.7. Har noen peil på å få de bort? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Disse knappene har dukket opp etter jeg oppgraderte fra 3.0.7. Har noen peil på å få de bort? Ser ut som diverse fanevalg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Disse knappene har dukket opp etter jeg oppgraderte fra 3.0.7. Har noen peil på å få de bort?Du har jo tilpasset dette UIet selv eller hur? Lukkeknappen er browser.tabs.closeButtons;3 (default value er 1). Nedtrekkslista som viser alle åpne faner vet jeg ikke om det finnes en innstilling for i about:config. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er det bare med det ikke funker å bruke enter tasten etter å ha skrevet inn en nettadresse manuelt? må trykke på pila for at den skal gå inn på siden jeg har skrevet inn. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Er det bare med det ikke funker å bruke enter tasten etter å ha skrevet inn en nettadresse manuelt? må trykke på pila for at den skal gå inn på siden jeg har skrevet inn. ja samme feil her, er en bug =) (håper jeg virkelig, ellers vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør ) Endret 15. mars 2009 av TheGreatOne Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 *bilde* Disse knappene har dukket opp etter jeg oppgraderte fra 3.0.7. Har noen peil på å få de bort? Prøv å endre verdien til 2 på denne kommandoen; browser.tabs.closeButtons. Verdi 1 beholder alle kryssene, verdi 2 fjerner alle kryssene og verdi 3 fjerner krysset på tabsene, men beholdes ved siden av ''List of all tabs''-knappen (til høyre på tab bar, slik som på bildet.) Ellers merker jeg ingen forskjell mellom 3.0.6 og 3.0.7 innen ytelse og stabilitet. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Står allerede på 2, og funker fint i 3.0.7. Den slutter å fungere i 3.1b3 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Står allerede på 2, og funker fint i 3.0.7. Den slutter å fungere i 3.1b3Funker i 3.1b3, så det må være et eller annet tillegg eller userChrome som du har kjørende. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Står allerede på 2, og funker fint i 3.0.7. Den slutter å fungere i 3.1b3Funker i 3.1b3, så det må være et eller annet tillegg eller userChrome som du har kjørende. Ikke noe i userchrome som skulle tilsi at de skal sprette tilbake Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor /* Kill all tab icons, no matter what */.tabbrowser-tabs .tab-icon { display: none; } /* hide Bookmarks Toolbar */ #bookmarksToolbarFolderMenu { display: none !important; } #organizeBookmarksSeparator { display: none !important; } /* Hide the urlbar Bookmark Star if it is already bookmarked */ #urlbar-icons > #star-button[starred=true]{ display: none !important; } /* hide toolbar borders */ toolbar { -moz-appearance: none !important; border-left: 0px !important; border-right: 0px !important; border-bottom: 0px !important; border-top: 0px !important; } /* to make Options dialog fit contents */ #BrowserPreferences { width: 43em !important; height: 43em !important; } /* don't display menu icons in some menus */ menu[label=File] menuitem, menu[label=Help] menuitem, /*menu[label=View] menuitem,*/ menu[label=Edit] menuitem, menu[label=Tools] menuitem, menu[label=Tools] menu { list-style-image: none !important; } /* hide the Go and Help menus */ menu[label=History] { display: none !important; } /* hide some menu items */ menuitem[label=Work Offline], menuitem[label=Release Notes] { display: none !important; } /* don't display keyboard shortcuts in menus */ /* with Cutemenus or MR Tech Local Install extensions */ .menu-iconic-accel { display: none !important; } /* Firefox */ .menu-accel { display: none !important; } /* hide the menu separators */ menuseparator { display: none; } /* hide strip along bottom of tab bar */ .tabs-bottom { height: 0px !important; border-top-width: 0px !important; border-bottom-width: 1px !important; } .tabbrowser-tab { -moz-appearance: none !important; -moz-border-radius-topleft: 1px !important; -moz-border-radius-topright: 1px !important; } /* hide focus rings around active tab */ .tabbrowser-tabs > tab:focus .tab-middle { -moz-outline: none !important; } /* hide bookmark favicons */ menuitem.bookmark-item > .menu-iconic-left { display: none; } /* hide favicon placeholder in Address url toolbar */ #page-proxy-deck { display: none !important; } /* hide live feed icon in Address url toolbar */ #feed-button { display: none !important; } /* hide the dropmarker in the Address url toolbar */ .autocomplete-history-dropmarker { display: none !important; } /* hide status toolbar panel borders */ statusbarpanel { -moz-appearance: none !important; border-left: 0px !important; border-right: 0px !important; border-bottom: 0px !important; } /* remove space in Extension/Theme manager window just before the Restart icon */ #restart-spacer { display: none !important; } /* Hide icons for bookmark folders in Bookmarks menu */ menu.bookmark-item > .menu-iconic-left { display: none; } #urlbar > #urlbar-icons > #star-button { display: none !important; } /* Address bar: remove RSS icon */ #feed-button { display: none !important } .tabs-newtab-button { display: none; } Kan det være Tab Mix Plus? EDIT: Det var TMP ja. Måtte bare skru på og av "Close Tab Button" Endret 16. mars 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå