andrevr Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg vil gjerne lage en liten sak hvor et bilde (av en person) går gradvis over i et annen bilde (av en annen person). Jeg skal bruke det i en liten konkurranse hvor man skal finne ut hvem personen på bilde nr2 er. Jeg vil gjøre dette så enkelt som overhode mulig og vil bruke lite tid på det. Finnes det noen programmer som kan lage små avi-filer eller noe lignende ganske greit? kan bruke photoshop, premiere, after effects hvis det er nødvendig. Men foretrekker hvis det finnes enkle programmer som fikser slikt.. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg vil gjerne lage en liten sak hvor et bilde (av en person) går gradvis over i et annen bilde (av en annen person). Jeg skal bruke det i en liten konkurranse hvor man skal finne ut hvem personen på bilde nr2 er. Jeg vil gjøre dette så enkelt som overhode mulig og vil bruke lite tid på det. Finnes det noen programmer som kan lage små avi-filer eller noe lignende ganske greit? kan bruke photoshop, premiere, after effects hvis det er nødvendig. Men foretrekker hvis det finnes enkle programmer som fikser slikt.. Hmm kanskje noe med morph og gjøre.. søk etter morph og du kanskje finner noe. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Morphing, altså? Kai's Power Goo har vel det du trenger til det. http://www.algonet.se/~dip/goo_1p.html Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 kai power goo var et godt poeng. Har brukt det litt før, men det kan jo muligens også lagre som videofiler. noen andre programmer som kan fungere? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Paint Shop pro's pakke har med et GIF animation greie som du kan bruke. Den er også forøvrig "gratis" dvs 30 dagers prøvetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå