AnQ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 vil bare først beklage til moderator hvis dette ikkje er lov å skrive om. Men eg bare lurte på om det er noen som vet om autoplay fil til msnpass eller vil lage ein? tenkte å ha den på minnepinne og gå rundt på internatet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Info: Før jeg foretar noen videre vurdering, kan du fortelle litt mer hva dette går ut på? En bedre beskrivelse rett og slett? Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Info: Før jeg foretar noen videre vurdering, kan du fortelle litt mer hva dette går ut på? En bedre beskrivelse rett og slett? Derfor eg ville beklage hvis eg lagde denne tråden , mspass er ikkje mer enn at den henter alle lagret passord som til msn eller pogrammer som eks Teamspeak. Det er bare å slette dette emne hvis ikkje dette er lov , forventet det enklig ikkje. Link til Mspass :http://www.download3k.com/Install-MessenPass.html det er ikkje virus, men du ser selv om du vil se på det eller ikkje. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Edit: Dumt av meg å komme med et svar før moderator har funnet emnet "lovlig".. Endret 13. mars 2009 av Karl-Peder Lenke til kommentar
AnQ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Eg vet ikkje helt om dette er rett å si , men siden moderator ikkje har svart enda så kan det vel ikkje være ulovlig eller mot reglene? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sant nok, men nå husker jeg ikke svaret. Google "autoplay.inf". Det funker i hvert fall på cd-plater, men jeg er mer usikker på flashminne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå