Barista Bob Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som vet om en god nettbutikk hvor jeg kan få kjøpt billig Cocktail glass osv.? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen som vet om en god nettbutikk hvor jeg kan få kjøpt billig Cocktail glass osv.? Jeg vet ikke om du kan bestille direkte fra culina.no, men de er best i Norge, hvertfall. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Ha, kanskje jeg kan bestille gjennom jobben. Takk! Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som vet om en god nettbutikk hvor jeg kan få kjøpt billig Cocktail glass osv.? "Kaffe Bob" og avatar avslører at du kanskje er like kaffenerd som meg. Siden du er inne på glass, jeg har sett mange espresso/cappuccino bilder med kopper av glass. Vet du hvor det går å få tak i slike? Da tenker jeg ikke på Bodnum Pavina (eller noe). Jeg tenker på klasskopper med hank. Jeg har sett de på amerikanske nettshoper, men de sender som regel ikke glass til Norge ...? Tobias Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Er søren ikke sikker. Har selv Bodum espressokopper med hank i glass, men aner ikke om det finnes andre. Lureste er nok å sjekke katalogen til Culina.no, som det ble linket til tidligere, men aner heller ikke hvordan man bestiller derifra. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (..) aner heller ikke hvordan man bestiller derifra. Som privatperson er det enkleste å stikke innom en av butikkene deres.. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er søren ikke sikker. Har selv Bodum espressokopper med hank i glass, men aner ikke om det finnes andre. Lureste er nok å sjekke katalogen til Culina.no, som det ble linket til tidligere, men aner heller ikke hvordan man bestiller derifra. Jeg sikra meg Culina katalogen i går (messe), men de har ikke Bodum i det hele tatt. Tobias Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Ok, men du vil helst ha Bodum? Er flere cappuccino-kopper i katalogen deres som vi har på jobben. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Bodum Mezzo Venziano ser ut til å være en serie med Cappuccino-kopper. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bodum Mezzo Venziano ser ut til å være en serie med Cappuccino-kopper. Jeg gir blaffen i hvem som produserer/selger, det må bare være rett størrelse, form og av glass m/hank. Jeg har sett Mazzo på nett og liker ikke spesielt den derre asjetten i metall, men greien er at utenlandske nettbutikker ikke sender glass til Norge. Finnes heller ikke i noen butikker i Kristiansand (som jeg vet om i alle fall). Tobias Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Kikket du i katalogen? Mulig det er noen andre der også. Jeg ville hørt i en kjøkkenbutikk som selger bodum om de kanskje kunne tatt inn noen for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå