TAZHEL Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 SERIØST 5 % av ALLE ps3 eiere har kjøpt spillet og du mener de høres lite ut. dessuten blir det solgt for full pris de første månedene så 600 gange 1mil høres ut som i bøtter og spann for min del. PS. itavisen er noe drid, det eneste jeg liker med dem er at de er PS3 fan Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva er det med dette spillet som gjør at det blir hysteri og krangling hver gang det kommenteres? Har aldri spilt det, men dette må da være utrolig viktig for mange. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det var da ikke så bra som man skal ha det til... Synes det eneste som er pluss, er grafikken. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Morsomt spill. Ikke helt komfortabel med online-delen, siden det nok engang er spillere der som tydeligvis ikke gjør annet enn å spille online. Blir ihvertfall grisebanket der inne. (må innrømme at jeg ikke har spilt online siden Quake2 var det nye og kule sammen med isdn-linja mi...Så kanskje det er bare meg som stinker..?) Men uansett, underholdende spill. Ikke så ille, med tanke på at jeg byttet et Sega Superstar Tennis + 50kr mot det =) Kostet jo bare 399 på Elkjøp Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 "allene kan fort øke nevneverdig igjen når pakken som skal inneholde PS3 + Killzone 2 kommer for salg i nær fremtid." Det er allerede i salg, jeg kjøpte en pakke med ps3, Killzone 2 og The dark knight på game i bergen 7. mars, og denne artikkelen ble skrevet 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg