Hallais Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) hei! Tenkte å bygge meg en pc å ha i stua til en 42". Tenker å bare bruke vanlig midi-tower. den trenger ikke å ha noen dyre stillegående vifter eller hdd. bor i leilighet så har et kjøleskap som bråker sykt så alt av lyd fra pc'en er care. den må kunne spille en film fra HDMI, gjerne med 5.1 lyd. den burde ikke hakke noe særlig mens den jobber. den trenger ikke å kunne kjøre noen ville spill. har ikke planer om å spille så mye annet enn cs på den hvis jeg får lyst en gang i blant. håper noen kommer med en ide eller to. har en pris på rundt 6-7k. takk på forhond for alt hjelp jeg får Endret 13. mars 2009 av PresuDo Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kabinett Kjøling Hovedkort Prosessor Ram Skjermkort * Harddisk Optisk leser/brenner * HD 3450 ble lagt til for Hybrid Crossfire X funksjonen. Hybrid virker dog kun under Windows Vista eller nyere. Har du planer om å kjøre XP, kan et annet skjermkort være til å anbefale. Et godt eksempel er Sapphire Radeon HD 4670 "Ultimate Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå