Singularitet Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Installerte Ubuntu på maskina mi for en tid siden, men nå får jeg ikke velge mellom XP eller Ubuntu. Piltastene reagere ikke når jeg trykker, ei heller noen andre taster. Når nedtellinga er ferdig så starter XP på vanlig måte, og maskina virker som vanlig. Fulgte Dualboot guiden her til punkt og prikke, og jeg kunne velge mellom XP/ Ubuntu noen ganger... Hovedkort MSI K8N Neo2 Platinum (MS-7025) CPU type AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+ XP sp3 Endret 13. mars 2009 av Singularitet Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hmm, ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har det fungert før, og plutselig ikke nå lenger? Eller har det aldri fungert etter at du installerte Ubuntu? Hvis det er det vil jeg tippe du har USB tastatur? Og da må du, om mulig, endre en innstilling i BIOS der du aktiverer USB tastaturet under boot. Det er forskjellig fra hovedkort til hovedkort hvordan man gjør dette, men du får leite litt i BIOS etter noe som heter noe med USB/keyboard/boot i seg. Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå