foorex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Leter etter et program eller en internett side, der jeg kan oversette hele setninger om til nynorsk, fra bokmål. Prøvde å søke opp noe på forumet, men svarene var utdaterte. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg kan betales for å gjøre det for hånd? Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er jo dritenkelt å gjøre det manuelt? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 bruk nyno http://www.nynodata.no/ Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du har sikkert brukt lengre tid nå på å lete etter programmet, enn du ville gjort på å faktisk oversette selv... Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Leo og Nyno Tror dem er de eneste Uansett anbefaler jeg deg å sette deg ned og pugge Nynorske verb og substantiv regler så du kan dem på rams. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Rettskrivingsnormene i bokmål og nynorsk er etter hvert blitt såpass overlappende at man kan overlate slikt til teknologien med mindre man sikter etter sekseren. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #8. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Prøver man seg med et slikt program under tentamen/eksamen blir det stryk. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Som sagt på tentamens siden http://eksempeloppgaver.udir.no/2009/nor02...rmasjon_bm.html Hjelpemidler På eksamen er alle hjelpemidler tillatt, med unntak av internett og andre hjelpemidler som tillater kommunikasjon. Det er heller ikke tillatt med oversettelsesprogram. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du gjer deg sjølv ei bjørneteneste dersom du bruker omsetjingsprogram nå du har sjansen. Det er slett ikkje synd i deg viss du kjem opp i eksamen, og ikkje har lært steikje støv frå før. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Nynorsk har jeg lært på skolen i mange år. Og jeg vil fortsatt skrive teksta mi på nynorsk også. Men, for å rette vekk feil, så vil jeg bruke et oversettelsesprogram slik at jeg vil få en bedre karakter på stilen Takk for alle tips. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 DU FÅR STRYK HVIS DU BLIR TATT, så drit i det! Lenke til kommentar
foorex Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Ja du sa det. Men skal ikke bruke det til eksamen. Skal bruke det til en hjemmeoppgave. Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Leo og NynoTror dem er de eneste Uansett anbefaler jeg deg å sette deg ned og pugge Nynorske verb og substantiv regler så du kan dem på rams. Leo er ikke så veldig bra program. Det oversetter bare ikke -> ikkje og bare de nærmeste ordene. Nyno er bedre! Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er dumt å gjøre seg selv en bjørnetjeneste ved å ikke lære dette skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå