Fingolfin Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Noen som vet når det kommer ut? Har gleda meg til det i lang tid, det ser überfett ut! Har demoen, men begynner å bli litt utålmodig nå... Ja, jeg skal kjøpe spillet så jeg driter i om det ligger på DC... Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Releasedatoen er i morgen faktisk! 8) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Jihaaaa!!!! *Hente fram lommeboka* Sjukt som jeg gleder meg! Skal spille, spille, spille, spille og spille enda litt til den uka her! Blir så ultimat!!!! Maks! Må kjøpe det! Er spillet basert på en boktriologi ved navn Blood(etter eller annet)? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fingolfin, avataren din er for stor, max 50x50 piksler. Vil råde deg å fikse dette før en moderator ser dette... Gleder meg også til BloodRayne kommer ut, har prøvd demoen og er ikke blitt skuffet! Nå vet jeg ikke om historien er basert på tidligere bøker, det som står om vår kvinnelige helt på BloodRayne.com er det eneste jeg vet om henne hittil. Kort summert er hun en slags kvinnelig Blade (halvt menneske, halvt vampyr) som har sverget død over alle vampyrer (spesielt hennes far, som er "sjefsvampyren"), og går heller ikke av veien for å eliminere deres allierte - i dette tilfellet naziene... Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Ja, har lest litt rundt om hu. Moren hennes som var menneske ble voldtatt av faren som var vampyr ja... Lurer på hvor gammel hun var hun begynte å bli trent opp for den organisasjonen. Har sett introvideoen til spillet, dritrå sak! Takk for at du sa fra, får vel ta en annen en. Er det ikke mulig å laste opp fra PC'en? Det er jo litt lame... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Takk for at du sa fra, får vel ta en annen en. Er det ikke mulig å laste opp fra PC'en? Det er jo litt lame... Nei, ikke til forumet. Grunnene til det burde være åpenbare. Får du noen til å hoste den for deg, eller laster den selv opp på et område på internett, kan du bruke den. Ellers ser Blood Rayne ganske fett ut, selv om jeg heller ville spilt det på konsoll enn pc. Evt kjøpe en kontroller til pcen. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har prøvd en demo jeg og. Men grafikken var ikke helt bra Men ellers var det kult. Artig med slow-motion greia. Eneste da jeg fikk sett fiendene. Lenke til kommentar
ZeeN Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg ville dog ikke brukt 500 lapper på Bloodrayne, selvom det så aldri så fett ut! Det tok meg nøyaktig +-6 timer å runne det! Altfor kort og forutsigbart etter mine meninger, men det er mye blodig underholdning for penga, selvom det kan bli litt lite for noen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmm, Fona i stavanger har da hatt det i hyllene i en uke nå...hoho, veit hvor jeg kommer til å se etter nye spill i fremtida (dem hadde oxo Ravenshield ute for salg ca 1 uke før offisiel release dato) Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jeg har det faktisk, forhaandsbestilte det hersker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå