thesinner Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei, jeg har Chess Touch abonnement nå og er rimelig fornøyd med dette. Mye av grunnen er at jeg også har tilleggstjenesten Chess Friends og derfor ringer og sender sms gratis til en jeg snakker veldig mye med. Husker en gang for en stund tilbake at jeg prøvde å bytte Chess abonnement, men fant ut at det jeg skulle bytte til ikke kunne kombineres med Friends-tjenesten. Glemte derfor dette en stund. Nå har jeg lyst å bytte igjen, men finner ikke noe informasjon om Friends kan kombineres med Premium eller Easy abonnementene. Noen som vet hva som gjelder for disse? Hvilket abonnement vil dere si er det beste av de to jeg vurderer forresten, og hvorfor? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ingen av abonnementene du vurderer kan kombineres med Friends, nei. Sjekk fanen «Tjenester» her så ser du hvordan det ser ut når Friends er støttet. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Takk for svar, men faen så irriterende Skjønner ikke helt hvorfor Chess har valgt å gjøre dette egentlig :s Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det kan jeg svare deg på. De skal drive butikk! Og man kan ikke gi bort alt her i verden. Da går de konkurs som mange andre små operatører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå