MRN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Bruker du Opera, kan du bruke Content Blocker på enkeltbildet (avataren). Bruker du FireFox, kan du bruke AdBlocker (addon) på avataren. Andre reklamefilteren finnes, men det var vel tidligere på 2000-tallet det var i bruk. I foruminnstillingene kan du velge om du vil se avatarene eller ikke. I foruminnstillingene kan du også velge å ignorere brukeren, men det er kanskje ikke innleggene du henger deg opp i. Selv har jeg slått av signaturene og avatarene. Før hadde jeg også tatt av smileyene, men har de på nå. I forumet på Lostpedia, så er det enkelte brukerne som har gigastore signaturbilder, som jeg enkelt tar vekk. Altså, har du et problem, så kan du selv fikse det Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg skifter hele tiden, de som ikke liker slikt bør heller ta dette opp i kategorien Tilbakemld enn off topic, slik saken/ topicen står nå så virker den ikke særlig gjennomtenkt. Lenke til kommentar
formann Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Helt enig. Hyypig endring av nick og avatar er veldig plagsomt, og veldig typisk for 14iser. Selv har jeg hatt mitt nick og avatar siden jeg ble medlem her. Bortsett fra et par uker der jeg byttet avatar til et rødt kort. Noe jeg gjorde siden det var ban på gang Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Altså, har du et problem, så kan du selv fikse det Problemet er ikke avatarene i seg selv, men at de byttes ofte. Jeg, som flere andre, ser ikke på brukernavnet hvis det er mulig å kjenne avataren i sidesynet. På den måten slipper man å flytte så veldig på øynene, og heller konsentrere seg ordentlig om innlegget som skal leses. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg skifter hele tiden, de som ikke liker slikt bør heller ta dette opp i kategorien Tilbakemld enn off topic, slik saken/ topicen står nå så virker den ikke særlig gjennomtenkt. Det var igrunn bare for å få litt oversikt over hva den generelle meningen ang. dette på forumet var. Å ta en slik diskusjon/høring på tilbakemeldingstråden ville spammet tråden uønsket og derfor tok jeg den her. Har du problemer med det får du holde deg unna. Jeg er veldig enig med Mikachu; jeg ser også på avataren, som er mer gjennkjennelig enn nicket. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har kun hatt en avatar og denne skal jeg beholde så lenge denne brukeren lever. Men det er irriterende at folk bytter avatar og nick hele tiden, skjønner ikke hvorfor. Greit, avatar kan byttes en sjelden gang, men trikset er å finne en avatar som er lett gjenkjennelig og som du selv liker. Valg av navn er også viktig, men heldigvis har vi det systemet at man kan kun bytte en gang pr. 180 dager. En slik ordning støtter jeg, da jeg f.eks. har tatt bruk av denne ordningen. Jeg registrerte meg på dette forumet som H_H_N, men jeg hadde ingen forventinger på at jeg skulle bli aktiv, så jeg gadd ikke å finne opp et nick som jeg likte selv og som kunne vært lett gjenkjennelig. Man bør ikke få bytte nick så ofte synes jeg, en gang pr. år synes jeg er mer enn nok. Igjen, så må man ta seg tid til å finne et nick som man liker. Samme prosedyren som hvis man skulle valgt en ny avatar. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg irriterer meg også over de som skifter avatar og nick hele tiden. Så syntes det var et godt forslag, egentlig. Da kan du skifte ut når du er lei etter en stund, men ikke etter 2 uker hvor du også finner ut at du vil skifte nick til noe totalt random i samme slengen. Men denne kunne jo kanskje ligget under tilbakemeldinger? Endret 14. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg skifter avatar innimellom. Enkelt og greit fordi jeg føler for det. Om det er en artist jeg liker ekstra godt i en periode, så er det sannsynlig at det er han/hun jeg har som avatar. De som kjenner meg og de som bryr seg vet hvem jeg er uansett. Regner egentlig ikke med at så veldig mange andre bryr seg, verken om brukernavnet mitt, avataren min eller det jeg skriver her på forumet. Nick har jeg skiftet 4 ganger, sånn ca. Jeg synes man burde fokusere på de som vil ha høyere postcount framfor de som skifter avatar ofte. Når det popper fram tråder/innlegg med "jg hr 40000 innlegh!!11", da synes jeg det er verre enn folk som skifter avatar 1-5 ganger i mnd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Eg er ikkje for dette. Spesielt leit om ein gjer ein liten endring på avataren og må kontakte admin for å få den oppdatert. Plagar meg ikkje nevneverdig dette her, brukarane kan skifte så mykje dei vil. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er helt enig i det DemonFudge sier, faktisk. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Zeph: Ser den, forsåvidt. Men, det er jo som med nick det; KongKake skrev sitt forrige nick feil, og det ble Kong _Kake, og ikke Kong_Kake som det skulle være. Men, regel er regel og noe man må leve med. Derfor gikk det 180 dager før han fikk skiftet til KongKake. Man bør heller bruke litt tid på å lage avataren sin ferdig før man legger den opp på forumet. Da slipper man å måtte gjøre endringer på den. Jeg hadde uansett stemt for å kun få skifte avatar en gang i måneden. Aids: <3 <3 Jeg synes forsåvidt også at man burde ha samme system for nick/visningsnavn som andre forum; ikke lov og man må søke og oppgi en god grunn for å få lov til å skifte. Men, regner med jeg kommer til å bli kraftig hetset for å komme med et slikt forslag. Men vet flere her inne hadde støttet dette også. Endret 14. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bytter avatar når jeg føler at min avatar er kjedelig, eller at jeg er lei den. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 1-2 mnd er okei. Det er irriterende når de brukerene som er veldig aktive skifter i hytt og pine, for jeg tror alltid det er en ny bruker. 180 dager er litt mye for skift av avatar, men f.eks 8 uker mellom hver gang kunne vært bra syntes jeg. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg støtter forslaget for at man skulle sendt inn en søknad hvis man ville byttet avtar. Hvis man ikke gidder å ta seg tid til å skrive inn en kort tekst om hvorfor, er det ikke verdt å ta seg tid til å bytte heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå