Gå til innhold

Angående konstant skifting av avatar

MSg

Anbefalte innlegg

Må få uttrykket min store missnøye ved at folk til stadighet skifter Avatar. Dette er irriterende og plagsomt og skaper mer frustrasjon enn glede (som regel). Er spesielt noen jeg tenker på som skifter HELE TIDEN, men henger ikke dem ut her.

Hvorfor er det ikke slik at det gjelder samme regler for avatar som for nick; at man kun får skiftet en gang pr 180 dager? Da slipper man at fjortisser og andre, dog spesielt fjortisser, skifter avatar annenhver dag og man får en enklere jobb med å skille folk fra hverandre.

Er det bare jeg som irriterer meg kraftig over dette?

Eneste "godkjente" endringen, slik jeg ser det, må være til jul, påske, bursdager o.l. hvor man har lov til å endre den til en jule/påske/bursdagsavatar o.l. (man skifter så klart tilbake til den "orginale" etterpå.

Mitt nick, og min avatar, er noe jeg nå kommer til å beholde i lang tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt enig med det du sier, det er irriterende når folk skifter avatar hele tiden. De kunne gått lage en begrensing slik som med nick, men sette grensa feks. til en gang i uka.

Selv vurderer jeg å skifte nick nå, men er ikke sikker. Har hatt samme nick helt siden jeg registrerte med i januar 2007. Avatar skifter jeg to ganger i året eller noe.

Lenke til kommentar

Avatarer er som klær. Man tar på seg det som man føler for.

Selv ser jeg på nicket til folk når jeg leser innleggene, og trenger da ikke avatarer for å finne ut hvem det er.

Hvordan et avatarbytte er plagsomt klarer jeg faktisk ikke å forstå siden alle avatarer er sperret til 80x80 max.

Lenke til kommentar

Nei. Hovedgrunnen til at jeg sluttet å være aktiv i dette forumet var at 90% av alle brukerne skiftet avatar og nick. Det som til slutt skjedde var at jeg nesten ikke kjente noen igjen, og da gadd jeg ikke. De skulle aldri ha kommet med visninsnavn funksjonen.

Det er selvsagt også svært irriterende at folk hele tiden skal skifte avatar. Er jo så mye lettere å huske en bruker via avataren. Jeg har hatt samme avatar så lenge jeg kan huske nå. Har kanskje endret litt på den, men jeg har aldri gjort den ugjenkjennbar.

Lenke til kommentar
Må få uttrykket min store missnøye ved at folk til stadighet skifter Avatar. Dette er irriterende og plagsomt og skaper mer frustrasjon enn glede (som regel). Er spesielt noen jeg tenker på som skifter HELE TIDEN, men henger ikke dem ut her.

Hvorfor er det ikke slik at det gjelder samme regler for avatar som for nick; at man kun får skiftet en gang pr 180 dager? Da slipper man at fjortisser og andre, dog spesielt fjortisser, skifter avatar annenhver dag og man får en enklere jobb med å skille folk fra hverandre.

Eneste "godkjente" endringen, slik jeg ser det, må være til jul, påske, bursdager o.l. hvor man har lov til å endre den til en jule/påske/bursdagsavatar o.l. (man skifter så klart tilbake til den "orginale" etterpå.

Mitt nick, og min avatar, er noe jeg nå kommer til å beholde i lang tid.

Fullstendig enig.

Det er ekstremt irriterende.

Har vært gjennom noen avatarer gjennom åra, men har endelig funnet en jeg vil beholde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...