MSg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Må få uttrykket min store missnøye ved at folk til stadighet skifter Avatar. Dette er irriterende og plagsomt og skaper mer frustrasjon enn glede (som regel). Er spesielt noen jeg tenker på som skifter HELE TIDEN, men henger ikke dem ut her. Hvorfor er det ikke slik at det gjelder samme regler for avatar som for nick; at man kun får skiftet en gang pr 180 dager? Da slipper man at fjortisser og andre, dog spesielt fjortisser, skifter avatar annenhver dag og man får en enklere jobb med å skille folk fra hverandre. Er det bare jeg som irriterer meg kraftig over dette? Eneste "godkjente" endringen, slik jeg ser det, må være til jul, påske, bursdager o.l. hvor man har lov til å endre den til en jule/påske/bursdagsavatar o.l. (man skifter så klart tilbake til den "orginale" etterpå. Mitt nick, og min avatar, er noe jeg nå kommer til å beholde i lang tid. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor ikke holde kjeft hvis du ikke har noe fornuftig å si? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke fornuftig å klage på folks avatarer. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg er litt enig med det du sier, det er irriterende når folk skifter avatar hele tiden. De kunne gått lage en begrensing slik som med nick, men sette grensa feks. til en gang i uka. Selv vurderer jeg å skifte nick nå, men er ikke sikker. Har hatt samme nick helt siden jeg registrerte med i januar 2007. Avatar skifter jeg to ganger i året eller noe. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Si en gang i måneden, så er jeg mer med deg på den. Nick er forsåvidt greit nok å skifte når det har gått 180 dager eller mer. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Si en gang i måneden, så er jeg mer med deg på den. Nick er forsåvidt greit nok å skifte når det har gått 180 dager eller mer. Kan du si hvorfor? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 At andre skifte avatar er ikke deres problem, det er ditt. Det er du som må justere deg. Punktum finale. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hatt 2 forskjellige avatarer Men har hatt samme nick siden begynnelsen og vurderer å skifte. Men til hva? :/ Jaja. Annyways. har ikke noe problem med at folk bytter ofte. Men ser at enkelte gjør det ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Avatarer er som klær. Man tar på seg det som man føler for. Selv ser jeg på nicket til folk når jeg leser innleggene, og trenger da ikke avatarer for å finne ut hvem det er. Hvordan et avatarbytte er plagsomt klarer jeg faktisk ikke å forstå siden alle avatarer er sperret til 80x80 max. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg synes også det er irriterrende når folk bytter avatar hele tiden. Det er jo ansiktet ditt her på forumet, og det er greit at folk ser noenlunde like ut Selv har jeg hatt samme nick siden jan. '05, og byttet avatar 3 ganger... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det er ikke fornuftig å klage på folks avatarer. Det er ikke avatarene i seg selv det er noe galt med, men det skjønner du kanskje. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg vet hvertfall at det er mange med meg som irriterer seg over konstant avatarbytte. Endret 13. mars 2009 av MSg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hadde ikke du en annen avatar enn en blåskjerm? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Det er en stund siden, og nå har jeg valgt denne, som jeg skal ha til krampa tar meg. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 skjønner at du irriterer deg, men det er ærlig talt ikke noe å gjøre med det uten å skape en annen form for irritasjon. btw så er dette min andre tredje avatar og jeg har vært her en stund Lenke til kommentar
MSg Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Ser den Andy, men jeg følte bare jeg skulle lage en tråd for å finne litt mer ut av den generelle oppfattningen ang. dette her på forumet =) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er det bare jeg som irriterer meg kraftig over dette? Nei. Hovedgrunnen til at jeg sluttet å være aktiv i dette forumet var at 90% av alle brukerne skiftet avatar og nick. Det som til slutt skjedde var at jeg nesten ikke kjente noen igjen, og da gadd jeg ikke. De skulle aldri ha kommet med visninsnavn funksjonen. Det er selvsagt også svært irriterende at folk hele tiden skal skifte avatar. Er jo så mye lettere å huske en bruker via avataren. Jeg har hatt samme avatar så lenge jeg kan huske nå. Har kanskje endret litt på den, men jeg har aldri gjort den ugjenkjennbar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Må få uttrykket min store missnøye ved at folk til stadighet skifter Avatar. Dette er irriterende og plagsomt og skaper mer frustrasjon enn glede (som regel). Er spesielt noen jeg tenker på som skifter HELE TIDEN, men henger ikke dem ut her. Hvorfor er det ikke slik at det gjelder samme regler for avatar som for nick; at man kun får skiftet en gang pr 180 dager? Da slipper man at fjortisser og andre, dog spesielt fjortisser, skifter avatar annenhver dag og man får en enklere jobb med å skille folk fra hverandre. Er det bare jeg som irriterer meg kraftig over dette? Eneste "godkjente" endringen, slik jeg ser det, må være til jul, påske, bursdager o.l. hvor man har lov til å endre den til en jule/påske/bursdagsavatar o.l. (man skifter så klart tilbake til den "orginale" etterpå. Mitt nick, og min avatar, er noe jeg nå kommer til å beholde i lang tid. Fullstendig enig. Det er ekstremt irriterende. Har vært gjennom noen avatarer gjennom åra, men har endelig funnet en jeg vil beholde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå