Gå til innhold

Warcraft III - Verdt å spille utover Campaign

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg disse mappene ?

Det er bare å finne noen som hoster ett game med de mappa, så blir de lastet ned. Men det er utrolig mange forskjellige versjoner ute. Trur jeg har 4-5 forskjellige Balin's tomb maps.

Og ett par forskjellige Helm's Deep. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eg har sikkert spelt 5340594 forskjellige tower defense maps

det er så evig kult, mykje meir tenking enn feks CS men og meir avslappandes

tower defense og andre sånne mod's er slager på lan

CS blir enkelt lagt på hylla

hail to the king, yes... :woot:

gutten som har skjønt det, det... :yes:

Lenke til kommentar

Warcraft 3 er meget bra i multiplayer. Singleplayer blir kjedelig i forhold. Jeg spiller mye på battle.net og har sikkert 7-800 kamper til sammens. Er ikke spesielt god, men spillet er så morsomt at det bryr meg ikke så mye uansett. Tap og vinn med samme sinn.

Sjekk ut http://www.replayers.com og last ned og se de beste spillerne i verden på replay. Fantastisk morro!

/me waves to sIDDIs. Flink du! Kjempeflink! =)

Lenke til kommentar

PS. Når kommer Frozen Throne

visste vi bare det... forhåpentligvis i sommer/høst en gang, håper ikke dette er for mye forlangt...

På gamesmix var vel forløpig dato i juli en gang.

Forresten, "Comp'en" er litt dårlig på creeping, på plunder isle o.l. maps, drar den alltid til dragene med 5 grunts, en bm og 2 headhunters (eller tilsvarende), og danser rundt i ring til den har mista troppene sine. :D

Lenke til kommentar
Warcraft 3 er meget bra i multiplayer. Singleplayer blir kjedelig i forhold. Jeg spiller mye på battle.net og har sikkert 7-800 kamper til sammens. Er ikke spesielt god, men spillet er så morsomt at det bryr meg ikke så mye uansett. Tap og vinn med samme sinn.

Sjekk ut http://www.replayers.com og last ned og se de beste spillerne i verden på replay. Fantastisk morro!

/me waves to sIDDIs. Flink du! Kjempeflink! =)

www.warcraftreplays.com er konge :woot: Det er bedre me audio replays, der folk prater mens man ser replaye, lærer mye mere...

Lenke til kommentar

visste vi bare det... forhåpentligvis i sommer/høst en gang, håper ikke dette er for mye forlangt...

Gamespot skriver at det skal komme 24. juni, mens IGN skriver at det skal komme IDAG :p

:shrug:

Lenke til kommentar

Gamespot skriver at det skal komme 24. juni, mens IGN skriver at det skal komme IDAG :p

Av en eller annen grunn tviler jeg på at det kommer ut i dag. :wink:

Og datoer vil alltid variere litt fra sted til sted. :shrug:

Lenke til kommentar

ah, hadde det bare vært så vel :roll: Men det e deilig om det kommer i sommer, siden da (som med warcraft og neverwinter nights) kan man bare spille og spille uten å tenke at man egentlig bør gjøre lekse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...