vaskiZ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hvor finner jeg disse mappene ? Det er bare å finne noen som hoster ett game med de mappa, så blir de lastet ned. Men det er utrolig mange forskjellige versjoner ute. Trur jeg har 4-5 forskjellige Balin's tomb maps. Og ett par forskjellige Helm's Deep. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Uansett vil jeg bare få si at du ikke har spilt igjennom spillet før du har hørt alt hva alle unitene har å si... Dette har Blizzard vært flinke på i alle år, men her er det virkelig FULLKOMMENT... Så mye rå humor i alt de sier... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 eg har sikkert spelt 5340594 forskjellige tower defense maps det er så evig kult, mykje meir tenking enn feks CS men og meir avslappandes tower defense og andre sånne mod's er slager på lan CS blir enkelt lagt på hylla Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 eg har sikkert spelt 5340594 forskjellige tower defense mapsdet er så evig kult, mykje meir tenking enn feks CS men og meir avslappandes tower defense og andre sånne mod's er slager på lan CS blir enkelt lagt på hylla hail to the king, yes... gutten som har skjønt det, det... Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Gee! Tusen takk for mange svar (fler enn jeg hadde regnet med!). Skal hive meg i gaminga med disse forslagene right away! =) Athelas PS. Når kommer Frozen Throne Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 PS. Når kommer Frozen Throne visste vi bare det... forhåpentligvis i sommer/høst en gang, håper ikke dette er for mye forlangt... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 WarIII ruler på Multiplayer da i alle fall på LAN men d funker mot comp også Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Warcraft 3 er meget bra i multiplayer. Singleplayer blir kjedelig i forhold. Jeg spiller mye på battle.net og har sikkert 7-800 kamper til sammens. Er ikke spesielt god, men spillet er så morsomt at det bryr meg ikke så mye uansett. Tap og vinn med samme sinn. Sjekk ut http://www.replayers.com og last ned og se de beste spillerne i verden på replay. Fantastisk morro! /me waves to sIDDIs. Flink du! Kjempeflink! =) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Singleplayer blir kjedelig i forhold. ...hvilket burde si litt, for SP'en er en av de mest underholdende og gjennomførte SP'ene i et MP-spill jeg noen sinne har spilt/sett... Jeg vil spille mer chaos-orc!!! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 War3 ruler MP..... sinnsykt bra... bra UMS'er også!!! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 PS. Når kommer Frozen Throne visste vi bare det... forhåpentligvis i sommer/høst en gang, håper ikke dette er for mye forlangt... På gamesmix var vel forløpig dato i juli en gang. Forresten, "Comp'en" er litt dårlig på creeping, på plunder isle o.l. maps, drar den alltid til dragene med 5 grunts, en bm og 2 headhunters (eller tilsvarende), og danser rundt i ring til den har mista troppene sine. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Warcraft 3 er meget bra i multiplayer. Singleplayer blir kjedelig i forhold. Jeg spiller mye på battle.net og har sikkert 7-800 kamper til sammens. Er ikke spesielt god, men spillet er så morsomt at det bryr meg ikke så mye uansett. Tap og vinn med samme sinn. Sjekk ut http://www.replayers.com og last ned og se de beste spillerne i verden på replay. Fantastisk morro! /me waves to sIDDIs. Flink du! Kjempeflink! =) www.warcraftreplays.com er konge Det er bedre me audio replays, der folk prater mens man ser replaye, lærer mye mere... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 PS. Når kommer Frozen Throne visste vi bare det... forhåpentligvis i sommer/høst en gang, håper ikke dette er for mye forlangt... På gamesmix var vel forløpig dato i juli en gang. Gamespot skriver at det skal komme 24. juni, mens IGN skriver at det skal komme IDAG Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Gamespot skriver at det skal komme 24. juni, mens IGN skriver at det skal komme IDAG Av en eller annen grunn tviler jeg på at det kommer ut i dag. :wink: Og datoer vil alltid variere litt fra sted til sted. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 PS. Når kommer Frozen Throne visste vi bare det... forhåpentligvis i sommer/høst en gang, håper ikke dette er for mye forlangt... På gamesmix var vel forløpig dato i juli en gang. Gamespot skriver at det skal komme 24. juni, mens IGN skriver at det skal komme IDAG ah, hadde det bare vært så vel Men det e deilig om det kommer i sommer, siden da (som med warcraft og neverwinter nights) kan man bare spille og spille uten å tenke at man egentlig bør gjøre lekse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå