Athelas Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Som det sier i topic'en... Er ferdig med campaing'ene nå. Skal jeg bare slette det, eller er det verdt å spille noe skirmisher eller MP? Det virker litt kjedelig og nytteløst å ikke kunne bygge opp hero'ene slik som i campaigns. Athelas Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Towerdefense må du prøve. Det er dritfett! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Warcraft III multiplayer er en helt annen opplevelse. Hvis du likte singleplayer kan jeg sterkt anbefale multiplayer. Du kan faktisk se på singleplayer som en liten innføring i spillet før man gir seg ut på multiplayer... Jeg vil faktisk gå så langt som å kalle Warcraft III et av de beste RTS spillene noensinne.. Når det gjelder Heroene i multiplayer får du XP mye raskere, og det er ingen lvl sperre. Så det gjelder å samle XP raskt.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Warcraft III multiplayer er en helt annen opplevelse. Hvis du likte singleplayer kan jeg sterkt anbefale multiplayer. Du kan faktisk se på singleplayer som en liten innføring i spillet før man gir seg ut på multiplayer...Jeg vil faktisk gå så langt som å kalle Warcraft III et av de beste RTS spillene noensinne.. Når det gjelder Heroene i multiplayer får du XP mye raskere, og det er ingen lvl sperre. Så det gjelder å samle XP raskt.. OK, men er ingen stor MP fan, er det mulighet for å gjøre det samme i SP modus på noen måte? Athelas Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Warcraft III multiplayer er en helt annen opplevelse. Hvis du likte singleplayer kan jeg sterkt anbefale multiplayer. Du kan faktisk se på singleplayer som en liten innføring i spillet før man gir seg ut på multiplayer...Jeg vil faktisk gå så langt som å kalle Warcraft III et av de beste RTS spillene noensinne.. Når det gjelder Heroene i multiplayer får du XP mye raskere, og det er ingen lvl sperre. Så det gjelder å samle XP raskt.. OK, men er ingen stor MP fan, er det mulighet for å gjøre det samme i SP modus på noen måte? Athelas Da kommer du til å bli det hvis du prøver dette for det er utrolig gøyt. Du kan spille Towerdefense mot maskinen, men jeg vet ikke noe om sperre på lvl til heltene Lenke til kommentar
KAS Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 OK, men er ingen stor MP fan, er det mulighet for å gjøre det samme i SP modus på noen måte? Athelas Skirmish... btw, det er en lvl sperre på lvl 10 Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ellers vil jeg anbefale DOTA (Defense Of The Ancients), der skal du velge mellom å være "Night Elf Sentinels" eller "Undead Scourge" og etter det velger du en helt å styre. 8) Noe av det beste som finnes i min mening, er vel nesten det mest spillte på battle.net også (på Northrend servern ihvertfall) :wink: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Towerdefense må du prøve. Det er dritfett! WORDS det er konge Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Så absolutt verdt å beholde, ja... WC3 er vel det beste MP-spillet jeg noen sinne har spilt... (selvfølgelig min egen mening) Nå har du vel ikke nevnt om du har tilgang på b.net eller ikke, men hvis du har det er det i alle fall ikke noen grunn til å hive det ut ennå... Jeg vil påstå at du kan finne mye moro i skirmish med PC'en også, en god utfordring er det i alle fall... Men tilbake til b.net; har du tilgang til dette har du også tilgang til uhorvelige mengder med tonn av custom-maps, og mange av disse kan du senere spille med deg selv eller mot PC'en uten å være på nettet... Hvis du er litt etusiastisk kan du jo kikke litt i kildene til andre brett, særlig custom-brett, og kanskje lage noe for deg selv... WC3 kommer med noe som må være veldig nær den mest omfattende editoren som finnes i spill-verdenen i dag... Og den blir bedre i TFT som (forhåpentligvis) kommer om ikke så alt for lang tid... Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvis du er litt etusiastisk kan du jo kikke litt i kildene til andre brett, særlig custom-brett, og kanskje lage noe for deg selv... WC3 kommer med noe som må være veldig nær den mest omfattende editoren som finnes i spill-verdenen i dag... Og den blir bedre i TFT som (forhåpentligvis) kommer om ikke så alt for lang tid... Jeg vil påstå at editoren i Morrowind er den mest omfattende som finnes, der kan man ødelegge for seg selv lett. Bare min egen mening men. Også kanskje litt Off-topic. Men det å lage brett selv er ikke så vanskelig (i warcraft 3, men å lage GODE brett derimot.) Lenke til kommentar
Agres Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Warcraft 3 er en absolutt ener på LAN. Tower defense er utrolig gøy Jeg, og mine venner bruker å spille kamper (skirmish) mot computern. 3-4 spillere mot like mange computere på forskjellige vanskelighetsgrader. Virker som computerns inteligens er ganske random, så noen ganger får man store utfordringer mens andre ganger er det plankekjøring. Uansett, behold spillet. Det er sååå verdt det Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ville ikke ha sletta det uansett jeg. Lenke til kommentar
Olahn Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du må prøve tower defence eller castle defence med noen kompiser det er konge Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 jeg har spilt litt campaign og litt på lan, på internett spilte jeg kun custom games, jeg digger custom mapsene. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvis du er ute etter å bygge opp helten din, prøv MP mod'en Hero Arena. Det er dritkult! Der velger du helt til å begynne med, og kjemper i en arena mot det motsatte laget, eller mot creeps for ubegrenset experience. Finn eller kjøp nye items for å tilegne deg nye egenskaper. Kort sagt, en god avbrekker fra den vanlig MP spilling. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Du må prøve tower defence eller castle defence med noen kompiser det er konge Hva er tower defence og castle defence for noe, kan ikke huske jeg har vært borti noe sånt i warcraft III :-? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kodo Tag er ganske tøft customgame til WC3, sammen med et par kompiser .. gjelder å leve over i 20 min eller noe sånt. Ganske vanskelig i starten, men når man etterhvert skjønner litt mere, så blir det LITT lettere, og MYE morsommere Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Du må prøve tower defence eller castle defence med noen kompiser det er konge Hva er tower defence og castle defence for noe, kan ikke huske jeg har vært borti noe sånt i warcraft III :-? Tower defense går ut på å bygge tårn som forsvar mot fienden rett og slett. Dataen sender ut monstre i puljer med jevne mellomrom og du må drepe så mange som mulig. Det finnes mange variasjoner av towerdefense så man går ikke lei så fort. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 helm's deep realistic, middle earth, og balins tomb er fett Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 helm's deep realistic, middle earth, og balins tomb er fett Hvor finner jeg disse mappene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå