AfterGlow Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Nintendos håndholdte spillemaskin har nå nådd den magiske grensen på 100 millioner solgte enheter. Les mer Lenke til kommentar
Svar Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Så gameboy er fremdeles verdens mest solgte håndholdte spillmaskin Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Så gameboy er fremdeles verdens mest solgte håndholdte spillmaskin Har wii solgt 45 millioner allerede?!?! Det tviler jeg på PS2 hadde etter ... 2,5 år. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 100 millioner eller ikke, jeg føler meg ganske alene der jeg sitter på bussen med DS hver dag, hvor den ene etter den andre ser rart på meg. Høres bra ut, mer støtte, mer spill og mer gøy jo mer populært Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tror det er mye barn som har DS. Blir litt uglesett jeg også når jeg drar den opp. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Alltid mange rare blikk når man drar frem en DS i offentligheten. Jeg har ikke mange moro spill, men det er et tidsfordriv når jeg ikke sitter foran en stor TV. Lenke til kommentar
Sivaji Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tips til alle ds-fans: kjøp Chrono Trigger verdens beste handholdte spill garantert!! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Var alltid folk som hadde det da jeg satt på T-banen i HK, men i Norge blir man sett litt rart på ja. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bare vent, når jeg sitter der med GTA CW skal det bli en annen trall! Lenke til kommentar
TAZHEL Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 sykt teit at de legger sammen både gameboy og gameboy color maskinen og sier de selger mer en playstation 1. Jeg glømmer aldri selv når jeg kjøpte GBC spill og at det ikke funket på GB. Så Sonys playstation har egentlig kapret både første og andre plass!!!!! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 sykt teit at de legger sammen både gameboy og gameboy color maskinen og sier de selger mer en playstation 1. Jeg glømmer aldri selv når jeg kjøpte GBC spill og at det ikke funket på GB. Så Sonys playstation har egentlig kapret både første og andre plass!!!!! Ro deg ned, fanboy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg