Gå til innhold

Databutikken.com og elendige returrutiner


Anbefalte innlegg

Sendte hovedkortet til databutikken den 10.04.03 og det var fremme i oslo den 11. Deretter, etter utallige Returstatus og Nettspor tester ligger den fortsatt der den 18.

Da ble jeg mektig sint, fordi den overhodet ikke er hentet engang, da kontaktet jeg Databutikken kundeservice (PØH!) og de sa at den "satt fast" i oslo og de skulle "prøve" å fikse det. det var den 22.

Den er fortsatt ikke hentet, og jeg begynner å bli ganske sint.

 

Dette er en advarsel, hvis du sender noe i retur til databutikken, bør du ha god tålmodighet og GOD tid.

 

Hvis den i det hele tatt noen gang kommer fram, bruker de vel 2-3 mnd på å teste den også.

 

Jeg hadde i det minste forventet at den ble hentet innen 2 dager da jeg sa ifra, når den allerede har vært der en uke, men akk nei.

 

Skal ALDRI handle der mer.

 

OBS: Noen tror kansje at dette er postens feil, men det er det ikke, den er kommet til oslo. Men de har glemt den, og nå skal den vist sendes ned til sverige et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...