MemorX Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Sendte hovedkortet til databutikken den 10.04.03 og det var fremme i oslo den 11. Deretter, etter utallige Returstatus og Nettspor tester ligger den fortsatt der den 18. Da ble jeg mektig sint, fordi den overhodet ikke er hentet engang, da kontaktet jeg Databutikken kundeservice (PØH!) og de sa at den "satt fast" i oslo og de skulle "prøve" å fikse det. det var den 22. Den er fortsatt ikke hentet, og jeg begynner å bli ganske sint. Dette er en advarsel, hvis du sender noe i retur til databutikken, bør du ha god tålmodighet og GOD tid. Hvis den i det hele tatt noen gang kommer fram, bruker de vel 2-3 mnd på å teste den også. Jeg hadde i det minste forventet at den ble hentet innen 2 dager da jeg sa ifra, når den allerede har vært der en uke, men akk nei. Skal ALDRI handle der mer. OBS: Noen tror kansje at dette er postens feil, men det er det ikke, den er kommet til oslo. Men de har glemt den, og nå skal den vist sendes ned til sverige et eller annet sted. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kjent sak at de er trege i ordets forstand, pluss litt til! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 joda de er treige sente inn mitt skjermkort tok 1 og halv måned har enda ikke fått det, de svarer heller ikke på mailer. Og de fant ikke engang feilen på skjermkortet. Det var et problem kort gainward powerpack geforce 4 ti 4200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå