Gyr0 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg lurer på om noen her har erfaringer med noen gode dvd'er som har til hensikt å lære bort trylletriks. Hvis du har det så vil jeg vite tittel Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Selv om det høres helt noob ut, så finnes det faktisk veldig mye bra på youtube! Ellers er og videogoogle fint. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Har sett en del på youtube. Har lært meg Jumping gemini ganske bra hvertfall, pluss noen små mattetriks. Har en link til et bra triks så tar jeg gjerne imot det Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne er dritkul: Fremføringen er ganske bra. Loops er Awesome! Dog, den kuleste magien ligger innenfor mentalism. Sjekk ut Derren Brown-klipp på youtube Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Den this and that saken kan jeg, lurte noen i klassa mi skikkelig godt med den. Den loop saken så ganske bra ut! Har på følelsen at det er noen usynlige tråder ute å går Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jepp, det er veldig tynne strikker. Dog gjelder samme prinsipp som med mentalism-magi, man må legge opp til at det er noe stort. Gjør man f.eks det trikset hvor ringen svever i luften, helt uten videre, begynner folk med en gang å tenke at det må være noe som holder den oppe, som f.eks en tråd Selv har jeg fått tak i noen bøker av banachek om muscle reading og annen mentalism magi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå