Lifeform Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hei, Noen som har noe godt tips til god bedriftsbank / totalbank ...? Møkkalei private banken jeg har pr. i dag. Vurderer enten NORDEA, Handelsbanken eller DNBNor. Skal kjøpe meg leilighet på litt sikt, og har bruk for en bank med de viktigste tjenestene. OCR, og som er framme på alle mulige tjenester. Middels prisnivå. Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor spør du om bedriftsbank når du skal kjøpe deg leilighet? Jeg har erfaring med Sparebank1, Nordea og DnB NOR. Nordea er tung og lite bruekrvennlig, men de to andre liker jeg godt. Lenke til kommentar
investor Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 kanskje lurt å vente med å bytte til du skal kjøpe leilighet ikke sikkert den banken du bytter til nå gir deg best lån om litt? Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Pga jeg driver et enkeltpersonforetak og ikke et AS. Genialt da... Skal sjekke ut DNBNor som jeg har et godt øye til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå