christhenoob Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hey! JEg har lenge tenkt på en oppgradering når det kommer til cpu, jeg har sett på mange forskjellige, og klarer ikke å bestemme meg. jeg har typen AM2, athlon 64X2 4200+, den ligger på 2,2ghz for tiden. Jeg trenger en som kjører minst 2,4 ghz (skal begynne å spille call of duty 4 på pc) så.. jeg ser etter en billig prosessor, men som fortsatt kjører mer enn 2,4ghz. er det vits i å kjøpe en brukt en, som ligger på akkurat 2,4 ghz? eller skal jeg "investere" i en dyrere en? kanskje BE edition, så jeg kan overklokke litt mer.. noen som har tips? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 kan være skummelt og kjøpe brukt. . kan være klokket livet ut av. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 første jeg må vite er vilket hovedkort du sitter med. har kjøpt mange cpuer brukt selv men mest pga at di var utdaterte å skulle brukes på en utdatert plattform. om du har et am2 kort finnes det alternativer. enda bedre om det er am2+. er det eldre bør du se på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 ja, jeg har et ganske gammelt hovedkort, det er et: ECS C51GM-M Her er bedre oversikt: https://prisguiden.no/product.php?productId=46105 Ellers, så har jeg lagt inn et beskjedent bud på en prosessor som har 2,4 ghz nå. den har aldri vært overklokket, og ikke mye brukt. 200 kroner er og var mitt bud. ennå ikke fått svar fra selger om dette, men jeg håper nå enda.. (han skal ha 250 til å begynne med) Takk for svar så langt Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 da har du am2 plattform https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price her er alternativene nytt. hold deg til en athlon cpu. enten 5000+ eller 6000+. vil i grunn anbefale nytt siden du ikke sitter på en helt utgått platform enda å prisen er grei. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Du har tenkt å oppgradere fordi det står minimum 2,4Ghz på minimum system requirments? Isåfall så bare dropp å oppgrader og heller bruk pengene på noe annet gøy, COD4 trenger minimum 1,8Ghz Dual core og der er du godt innenfor. CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz or AMD® Athlon 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Du har tenkt å oppgradere fordi det står minimum 2,4Ghz på minimum system requirments? Isåfall så bare dropp å oppgrader og heller bruk pengene på noe annet gøy, COD4 trenger minimum 1,8Ghz Dual core og der er du godt innenfor. _________________________________________________________________________________________ Ja! jeg vet at minimum requirements er 1,8 ghz. MEN.. jeg har stor nok skjerm, og bra nok skjermkort til å kunne kjøre spillet i 1920x1200, det går ikke uten 2,4ghz prosessor. prøvde det ut på fredag, lagga ut av serveren... ellers takk for svar hittil! Endret 14. mars 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå