jonmathias Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Har tenkt å gå til innkjøp av et par Dynavoice Challenger M-65 EX i løpet av Mars måneden. Dette blir da mitt første skikkelige anlegg så over til det jeg trenger hjelp med. Trenger en grei forsterker til høyttalerne(med HDMI), som ikke tar råtta på lommeboka. Kunne tenkt meg noe mellom 3-6000,- desto billigere, desto bedre( for lommeboka) noen som har noen gode forslag å komme med? Edit: Begynte å tenke over at jeg kanskje skulle satse på å kjøpe Dynavoice F-6 istedenfor, og kjøpe en dyrere forsterker og etterhvert kjøpe nye høyttalere... kan det være mer fornuftig? er åpen for det meste av forslag Endret 12. mars 2009 av jonmathias Lenke til kommentar
varmit Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Angående forsterker tror jeg Yamaha RX-V663 er et glimrende valg, denne blir anbefalt hele tiden. Denne driver fint M-65, og driver F6'ene kjempebra. Kan jo gi deg min plan, etter mye frem og tilbake: Først kjøper jeg en Yamaha RX-V663 forsterker og 2 Dynavoice F6 høytalere. Dette er en kombinasjon jeg vet gir veldig god lyd. Jeg vil så bruke dette mens jeg sparer til Dynavoice M-65, og når jeg har råd kjøper jeg disse og setter dem som fronthøytalere. Da flytter jeg F6'ene bak som bakhøytalere. Etter dette er planen å kjøpe en fronthøytaler+en sub også. Et annet alternativ er å gå for 4 stk F6 og sub, dette har jeg ikke bestemt meg for enda. Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Angående forsterker tror jeg Yamaha RX-V663 er et glimrende valg, denne blir anbefalt hele tiden. Denne driver fint M-65, og driver F6'ene kjempebra. Kan jo gi deg min plan, etter mye frem og tilbake: Først kjøper jeg en Yamaha RX-V663 forsterker og 2 Dynavoice F6 høytalere. Dette er en kombinasjon jeg vet gir veldig god lyd. Jeg vil så bruke dette mens jeg sparer til Dynavoice M-65, og når jeg har råd kjøper jeg disse og setter dem som fronthøytalere. Da flytter jeg F6'ene bak som bakhøytalere. Etter dette er planen å kjøpe en fronthøytaler+en sub også. Et annet alternativ er å gå for 4 stk F6 og sub, dette har jeg ikke bestemt meg for enda. kunne vært et godt alternativ, det var den samme tanken som fikk meg til å vurdere F-6 før M-65 Lenke til kommentar
jonmathias Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå