Gå til innhold

Så snur Ap på valgkappa igjen (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pøh. FrP er et parti som spiller bevist på folks fremmedfrykt og gir de mørkhudete skylda når ting går gæærnt i landet. Kall det hva du vil, effekten er lik.

Det der er en klisjé som går mer og mer ut på dato.

Frp har nok aldri sagt og ment det du sier. Det er bare noe venstresida har fått for seg. Det fins noen realiteter det ikke nytter gjemme bort, og Frp gjør ikke annet enn å si det de fleste tenker. Men de greier ikke alle over en kam slik du påstår. Det er bare tull vet du.

Hvordan tror du nordmenn ville blitt sett på i et muslimsk land, om de begynte innvandre det? Tipper en hadde hatt nok med å holde seg i live. Det sier sitt om noen forskjeller her..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bøhler, krever at innvandrere deltar på dugnader og foreldremøter

Her i Groruddalen, nærmere bestemt på Kaldbakken, vokste Jan Bøhler opp. Og her står nå også slaget om integreringspolitikken i Norge, mener Ap-politikeren.

1238738217558_131.jpg

Sentralstyremedlemmet og stortingsrepresentanten kommer nå med en rekke vidtgående forslag: Han vil få innvandrere til å delta i dugnader i borettslag, og han vil iverksette tiltak for å hindre for mange innvandrere på enkeltskoler. Oppsøke innvandrerforeldre og forklare dugnadsarbeid og foreldres rolle i idrettslag og borettslag. I tillegg gjøre det nær obligatorisk å delta på foreldremøter i skole og barnehager.

Vi står overfor et dramatisk veivalg i det norske samfunnet. Tar ikke Aps landsmøte de nødvendige grepene og innfører sterkere tiltak for å inkludere innvandringsbefolkningen, så får vi større skepsis og problemer.

Har Arbeiderpartiet nå slått full retrett?

Lenke til kommentar

Ingenting overrasker nå før valget. Men synes likevel dette virker nokså påtatt. Selv er jeg glad innvandring og utfordringer rundt dette blir satt i søkelyset, men jeg er vant til at det er FrP som gjør dette og ikke Arbeiderpartiet. Om dette er ny permanent politikk fra de, er dette gledelig. Dessverre enser jeg valgflesk og ingenting annet.

Lenke til kommentar
De er da ikke så ulike det Siv uttaler? Eller er det et prinsipp at alt som kommer fra FrP er "skvalder"?

:)

FrP har en mye mer konfronterende tone og kommer med så mye fjas og halvsannheter at det de skvaldrer om ikke kan omtales som konstruktivt. Det er utelukkende fisking etter stemmer i brungrumsete vann. AP er nok også ute på stemmefiske, men Bøhler holder seg i det minste innen anstendighetens grenser i motsetning "snikislamiserings-Siv" ...

Lenke til kommentar
De er da ikke så ulike det Siv uttaler? Eller er det et prinsipp at alt som kommer fra FrP er "skvalder"?

:)

FrP har en mye mer konfronterende tone og kommer med så mye fjas og halvsannheter at det de skvaldrer om ikke kan omtales som konstruktivt. Det er utelukkende fisking etter stemmer i brungrumsete vann. AP er nok også ute på stemmefiske, men Bøhler holder seg i det minste innen anstendighetens grenser i motsetning "snikislamiserings-Siv" ...

Vel, det er kanskje hver sin oppfatning. Men jeg kjenner ikke igjen det du beskriver. Synes Frp egentlig alltid har vært klare, ryddige og konsekvente i sin tilnærming.

Med "skalder" tenker jeg først og fremst på Sv og Halvorsen. Dét er skvalder i mine ører, så det er vel ørene som hører..hehe.

Det er jo vel Ap her som kommer og fisker etter stemmer med Kolberg og Bøhlers nye innspill. De mener alstå dette først nå når det nærmer seg valg. Ellers har de en agenda som går på det mer motsatte. Det har vi jo sett.

Hvorfor i huleste har de fått denne idéen akkurat nå? Jo for å demme opp for et Frp de frykter kan true dem.

Vinner Ap/de RG valget, er dette blåst for vinden etterpå, og vi får en ny runde med ræva politikk på området, vær sikker.

Nå er det på tide noen andre får sjansen. La det bli Frp. They got something to prove.

Feiler Frp, er vi kvitt dem som utfordrer for lang tid. Blir det suksess, kan venstresida får et alvorlig skudd for buagen i Norge, og Frp kan bli "dette århundrets Ap" som de har sagt de skal bli. Hvis man fortsetter holde dem nede ved å ta etter deres kjernesaker foran valgene, vil vi slite med dem lenge, og de vil bli sterkere for hver gang.

Bedre å få det unnagjort jo før jo heller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...