Delvis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sånn er det hver eneste gang det nærmer seg valg, og Ap kjenner Frp puste seg i nakken Samme dag som Frp igjen er nesten like stort som Ap på måling, kommer de med at nå skal også de "bekjempe islamisering" Link: Dagsrevyen Hva pokker..? Er det ikke dette de har gjort et nummer av at Frp har helt feil om, og så mener de plutselig det samme som Frp..! Og for et par dager siden kom de med nyheten om storstilt vegsatsing. Synes det stinker desperasjon og lite troverdighet over dette her jeg Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Så... Alt er som normalt, med andre ord? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det ser ut til at Arbeiderpartiet endelig har knekket "Frp-koden": Fremmedfrykt. Ikke at jeg ser noe galt i å mislike eller frykte "ikke-vestlige" innvandrere og deres kultur, men jeg ser noe alvorlig galt i å ty til billig populisme for å få politisk makt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Som jeg skrev i en annen tråd: Det virker "litt" desperat, ja. Skal Ap satse på FrP-retorikk så får jeg ihvertfall ikke mer sansen for dem. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ikke noe annet enn populistisk politikk. AP kan love så mye de bare vil, men de vil alltid ende opp med den samme gamle sosialistpolitikken. Endret 13. mars 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja, etter fire (?) års intenst arbeid har Kolberg endelig klart å knekke "FRP-koden". Tror han. Takk og pris for at han er en kjempekløne retorisk sett når han prøver å fremme det samme politiske budskapet. Jeg skulle likt å se reaksjonene fra AP/SV/SP/KrF/Sponheim-Venstre (som åpenbart er forskjellig fra Raja-Venstre) dersom en fra FRP bent frem hadde uttalt: Det er jo en stor utfordring å håndtere alle disse Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Får mindre og mindre til overs for AP ja. Ser ikke på dem som en potensiell kandidat med valget lengre. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vet ikke helt om jeg skal kalle dette komisk eller tragisk Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det ser ut til at Arbeiderpartiet endelig har knekket "Frp-koden": Fremmedfrykt. Ikke at jeg ser noe galt i å mislike eller frykte "ikke-vestlige" innvandrere og deres kultur, men jeg ser noe alvorlig galt i å ty til billig populisme for å få politisk makt. Så om noen skulle være imot anti-demokratiske bevegelser og kvinneundertrykking så er fremmedfrykt den eneste grunnen til at de er det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Får mindre og mindre til overs for AP ja. Ser ikke på dem som en potensiell kandidat med valget lengre. Ja, selv Ap har nå innsett at deres politikk på området er feilslått. jeg har imidlertid ingen tro på at de klarer å endre politikken. Lenke til kommentar
Farmand Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Alle partier spiller på frykt fordi frykt er noe man tjener på. beste ekspempel er klimakrisen Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Alle partier spiller på frykt fordi frykt er noe man tjener på. beste ekspempel er klimakrisen Eller er det slik at AP har møtt seg selv i den døra de trodde var en svingdør, og nå har skallet ganske kraftig med seg selv? No more spinnin' ! Lenke til kommentar
sageman Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 men det er FrP som er populistiske, må vite... Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 men det er FrP som er populistiske, må vite... Nekter du virkelig for at Fremskrittspartiet er et populistisk parti? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Alle partier prøver å være populistiske før valget. Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Greia med FrP er at de vender kappa etter vinden uansett om det er før valg eller ikke, og det ser jeg virkelig ikke problemet med. Om de gjør som folket vil til alle tider, så er de jo det ultimate parti. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Om ap mener at de har hadd feil politikk til nå og vil rette på det så må de få lov til det? Er vel ikke noe galt med å rette på sine egne feil vel? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Trist. Politikere bør endre hvordan folk tenker, ikke reagere på det. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Trist. Politikere bør endre hvordan folk tenker, ikke reagere på det. Hæ, nei? Politikere burde i høyeste grad gjøre som folket vil, ikke endre på folket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå