Dicorn Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Heii ^^ Jeg hadde skullcandy, men det ble ødelagt, var ganske bra, men var ikke så konfortabelt og bruke, desutten var de så store, så jeg har bestemt meg for og kjøpe KOSS Headset PortaPro, pga. jeg har hørt så mye bra om det headsettet, men det jeg la merke til nå var at det var flere typer av dem, i forskjellige farger, ikke at det har noe og si på hvor brae dem er, men når de liksom blir nesten 100kr dyrere fra den orginale (blå verson) så begynnte jeg og lure på om det var noe jeg burde vite om dem før jeg kjøper dem. Så hvis det er noe som vet forskjellen mellom dem untatt farge så fortell meg. *Jeg hører for det meste på Metell & litt rock, og jeg liker bra bass, så hvis du anbefaler ett annet headset så gjerne si det til meg (ett som passer bra for musikk typen jeg hører på), det hadde jeg satt pris på.* Linkene til KOSS Headset PortaPro her: Komplett.no - Koss Headset PortaPro Komplett.no - Koss Headset Red Hot PortaPro Komplett.no - Koss Black Porta Pro Komplett.no - Koss Yellow Porta Pro Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Kjøp det blå,like bra om de andre. Den nye modellen er utstyrt med 3,5 millimeter minijack-plugg som er tilpasset bruk sammen med iPhone. Utover dette er det ikke gjort endringer i det opprinnelige designet. Endret 12. mars 2009 av Eskepapp Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Okay, jeg bruker ikek iPhone og har ikke tenkt til og gjøre det heller, så da velger jeg nok blå pga. de andre er dyrere og like bra Takk for hjelpa Fikk fortere svar enn jeg regna med x'D Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hehe,ikke noe å takke for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå