robin1379 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei jeg skal da lage en oversikt over platasamlinga min, men vet ikke helt hva jeg skal bruke vil gjerne kunne søke i lista etter artist , album osv og jeg vil da kunne trykke på album for da kunne få opp mer info som trackliste osv noen som har no tips til hvordan heg kan få til dette? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dette programmet ser jo ut til å være det du leter etter. Dessverre er det ikke gratis. Ta en kikk. Her er et annet program, fortsatt ikke gratis dessverre. Dette er faktisk gratis, men kanskje ikke så avansert. BTW, det er bare å søke på Google. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 er ikke over musikk jeg har på pc,en jeg skal lage liste er over de gode gamle vinyl platene, har google litt, men ikke finni noe intresant Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Merkelig at du ikke finner noe. Hva med denne linken. Her er det jo mye rart. Eller denne lenken. Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du har vel alltids norske platearkivet. Programmet er ikke gratis, men 400 kroner er nok overkommelig for mange. Har ikke brukt programmet sjøl, men det har vært på markedet i mange år og bør være uten de helt store barnesykdommene. Alternativt, kan du lage noe sjøl i database eller regneark. OpenOffice.org har begge deler hvis gratis er viktig. Har du Microsoft Office-pakka med Excel og Access, så gjør den samme nytten. Det kan være både gøy og lærerikt å lage noe sjøl, og da har du kontroll på egne data. Kost/nytte tilsier nok at et ferdigkjøpt program er best. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 ville hatt et program med lignende måte å bla i arkivet med og en søk funksjon dette, også mangler det at jeg kan legge til tracklist da, så derfor er det uaktuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå